به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عموم ورزش وجوانان استان،   مهدی میرجلیلی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور  در   دیداربا حمید کریمی مدیر کل ورزش وجوانان استان  اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان ورزش بسیج کشور توسعه ورزش همگانی در جامعه و بخصوص مناطق محروم است و اگر همه امکانات و زیر ساخت ها تجمیع شود قطعا اتفاقات مؤثری در حوزه ورزش رخ می‌دهد.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور با اشاره به اینکه درب سالن‌های ورزشی این سازمان به روی همه ورزشکاران باز است، افزود: یکی از مشکلات حوزه ورزش این است که دستگاه های خدمت رسان به‌صورت جزیره‌ای عمل می‌ کنند.

وی با تأکید بر اینکه جمعیت ۲۵ میلیون نفری بسیج باید همگی ورزشکار باشند، عنوان کرد: آمادگی داریم تا تمامی پایگاه های بسیج را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

در ادامه این دیدار حمید کریمی گفت: سال گذشته در دنیای قهرمانی ۴۷ میزبانی کشوری در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت و ۶۰۰ تیم از استان نیز به مسابقات کشوری اعزام شدند که موجب کسب بیش از ۱۳۸۵ مدال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکل اصلی در ورزش کمبود اعتبارات، عدم فرماندهی واحد در ساخت و سازهای ورزشی و کم رنگ بودن حضور بخش خصوصی در ورزش است، افزود: با تمامی محدودیت های موجود، هم اکنون ۴۹ تیم از چهارمحال و بختیاری در لیگ‌های برتر کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه به‌دنبال تحقق اردوبام ورزشی کشور در چهارمحال و بختیاری هستیم، ادامه داد: در حوزه ورزش روستایی ۲۴۰ خانه ورزش روستایی در استان فعال شد و در سال جاری نیز یکصد خانه ورزش روستایی دیگر به این آمار اضافه می شود و این آمادگی را داریم که پایگاه های بسیج را به عنوان خانه های ورزش روستایی تجهیز کنیم.

گفتنی است، در این نشست معاون تربیت بدنی سپاه و رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز حضور داشتند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1264503
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.