حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز یکشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایثار، پایمردی و مقاومت ایران اسلامی به شمار می‌رود و امروز به برکت همین فرهنگ مقاومت و پایداری به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت ایرانی اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: رژه نیروهای نظامی در کمال صلابت، شکوه، نظم و امنیت برگزار شد گویای این پیشرفت‌ها است و باید خداوند را به واسطه این نعمت‌ها شکرگذار و قدردان بود.

نکونام با بیان اینکه تحقق وعده نصرت و پیروزی الهی در ایران مشهود است، اظهار داشت: با خواست خداوند و پشتوانه مردم حماسه‌آفرین کشور، روز به روز پرصلابت‌تر، مقاوم‌تر و قوی‌تر می‌شویم.

 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن هیچگاه در طول این ۴۰ سال به خواسته‌ها و اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید و این توطئه‌ها جز رسوایی برای خودش دستاوردی به همراه ندارد.

به گزارش ایرنا، در این آیین نیروهای مسلح استان در قالب گردان‌های نمونه سپاه قمر بنی هاشم(ع)، نیروی انتظامی، نیروی یگان ویژه پاسداران، بسیجیان، عشایری، واحدهای نمونه امدادی، نیروهای وظیفه، واحدهای موتوری، توپخانه، جنگ‌نوین و رزهی توان خود را به نمایش گذاشتند.

۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه عراق علیه جمهوری اسلامی ایران با عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

چهارمحال و بختیاری در ۸ سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.