به گزارش ایرنا، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز شنبه یک دیدار به میزبانی شهرکرد در ورزشگاه تختی برگزار شد که در نتیجه تیم دریژنو فرخشهر با حساب ۵ بر ۴ از نامی‌نو اصفهان شکست خورد.

در این دیدار دختران فوتبالیست چهارمحال و بختیاری اگر چه بازی خوبی را در مقابل تیم قدرتمند نامینو به نمایش گذاشتند اما در نتیجه این دیدار را واگذار کردند تا پنجمین شکست متوالی را در کارنامه خود ثبت کنند.

سرپرست تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر گفت : با وجود بازی خوب بازیکنان این تیم، در نهایت تیم نامی‌نو از موفق به پیروزی در این دیدار شد.

لیلا بریانیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم دریژنو بدون شک در لیگ برتر باقی خواهد ماند و اگر این تیم حمایت مالی شود شرایط برای بازیهای دختران فوتبالیست این تیم به گونهای دیگر رقم خواهد خورد.

به گفته وی، تیم فوتسال دریژنو فرخشهر باید بازی های خود را در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد انجام دهد و در هر دو حال این تیم میزبان است و اگر در فرخشهر این بازی ها برگزار شود، جمعیت بیشتری از بانوان به تماشای این دیدارها می‌آیند.

بریانیان افزود: این فوتسال دریژنو هفته آینده با سایپا بازی دارد و برای بازیکنان فرخشهر یک بازی مشکل و سخت خواهد بود ولی این تیم با انگیزه بالا در این دیدار شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر امسال در لیگ برتر از ۵ بازی ۵ شکست را در کارنامه خود دارد.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.