به گزارش ایرنا، تیم شهروند ساری امروز در چهارمین بازی از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، در سالن سید رسول حسینی میزبان تیم دریژنو فرخ‌شهر بود.

تیم شهروند در بازی برابر با حریف، توانست با نتیجه پنج بر سه، نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور کسب کند.شهروند ۲ بازی اخیر خود را با نتایج چهار بر ۲ و سه بر یک واگذار کرده بود.

امروز سالن سید رسول حسینی ساری، پذیرای تماشاچیان مشتاق تیم شهروند بود و توانستند با تشویق‌های پی در پی، باعث حرکت رو به جلوی تیم شهروند باشند.

تیم شهروند ساری پس از دریافت گل نخست، توانست به گل تساوی دست یابد. پس از دریافت گل دوم، الناز عبدالهی گل زیبایی را از زمین شهروند وارد دروازه حریف کرد تا بازی را به تساوی بکشاند.

پس از اینکه تیم دریژنو توانست گل برتری را به ثمر برساند شهروند باز هم گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و با بازی تهاجمی توانست گل‌های پیروزی‌بخش را به ثمر برساند.

بعد از آن که شهروند گل چهارم را وارد دروازه حریف کرد، سرمربی تیم دریژنو به دلیل اعتراض‌های مداوم به داور بازی، از نیمکت این تیم اخراج شد.

این سرمربی قصد خارج شدن از نیمکت تیم خود را نداشت و برای دقایقی باعث توقف بازی شد اما در نهایت به روی سکوی تماشاچیان رفت.

بالافاصله بعد از اخراج سرمربی تیم دریژنو، نارنجی‌پوشان شهروند گل پنجم را هم به ثمر رساندند و با برد خانگی به رختکن رفتند.

هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم

مربی تیم شهروند به خبرنگار ایرنا گفت: بازی پرهیجانی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم نقاط ضعفی که در هفته‌های گذشته داشتیم را رفع کرده و به پیروزی دست یابیم.

 فائزه جعفرزاده تصریح کرد: هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم اما امیدواریم با تلاش بازیکنان تیم بتوانیم پیروزی‌ها را استمرار بخشیم و نتایج درخور و شایسته فوتسال مازندران کسب کنیم.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک را نمی‌توان با لیگ برتر مقایسه کرد چون سطح بازی‌ها بسیار متفاوت است.

داوری یک طرفه بود

مربی تیم دریژنو فرخ شهر هم به خبرنگار ایرنا گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما نمی‌دانیم چرا تیم ما چه میزبان باشیم یا مهمان، با داوری یک طرفه مواجه است.

فاطمه بابایی با بیان اینکه فیلم بازی را برای فدراسیون فوتبال خواهیم فرستاد، تصریح کرد: می‌خواهیم بدانیم چند بار روی بازیکن باید خطا شود تا داور عکس‌العمل نشان دهد و خطای بازیکن حریف را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه داور با خطاهای نادرستی که گرفت تیم ما را نابود کرد، ادامه داد: تیمی نیستیم که بخواهیم باخت را گردن داور بیندازیم و در هیچ مصاحبه‌ای هم اعتراض نکردیم اما وقتی اشتباهات داوری بازی برده را به باخت تبدیل می‌کند باعث میشود آرامش تیم با اخلال مواجه شود و سرمربی ما به دلیل اعتراض به داور، اخراج شد.

شهروند ساری در این دیدار اگرچه بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما از دست دادن فرصت ضربه‌های ایستگاهی و بی‌ثمر بودن کرنرهای مداوم، جای خالی بازیکن تمام‌کننده را در این تیم نشان می‌دهد.

/۱۸۹۹/۹۹۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.