تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری از ۳ سال پیش که دوباره به لیگ برتر این رقابت‌ها ورود پیدا کرد از همان ابتدا برای مدعیان این لیگ خط و نشان کشید و ظرفیت و توان خود را به رخ حریفان پولدار کشاند.

چلیچه تنها شهری در ایران است، که در کنار ساحل قرار ندارد اما یکی از شهرهای مهم در توسعه رشته ورزشی فوتبال ساحلی در کشور به حساب می‌آید. 

تیم شهدای چلیچه در فصل پیشین لیگ برتر باشگاههای کشور موفق به پیروزی های دلچسبی برای تماشاگران این شهر شد و این تیم بدون هیچ حامی مالی در این رقابت‌ها باقی ماند.

اما امسال برای بازیکنان و ورزش دوستان این شهر به گونه ای دیگر رقم خورد و مشکلات مالی گریبان این تیم پرطرفدار را گرفت و باعث شد نتایج ضعیفی را در لیگ برتر کسب کند.

این نتایج به گونه‌ای رقم خورد که آرزوهای این شهر برای باقی ماند در لیگ برتر به پایان رسید و تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه روز به روز به سقوط به دسته یک نزدیکتر شد.

شاید این تیم پرطرفدار که مردان و زنان تماشاگر برای هر بازی به تماشای دیدارهای لیگ برتر به زمین ساحلی شهدای چلیچه می‌آمدند، اگر مورد حمایت مالی قرار می‌گرفت چه بسا مانند دو سال اخیر یکی از تیمهای مدعی در لیگ برتر بود.

حالا در این روزها تیم فوتبال شهدا چلیچه قید دیدار برابر ملوان بندرگز را زده است و برای رفتن به بندر گز و دیدار با این تیم ته جدولی برنامه ای ندارد.

سرمربی شهدا فوتبال شهدای چلیچه می‌گوید : با هماهنگی انجام شده، باشگاه شهدا چلیچه درخواست خود را مبنی بر  حضور نیافتن در بندرگز جهت برگزاری دیدار مقابل ملوان این شهر در هفته پایانی را به سازمان لیگ ارسال کرده است.

افراسیاب صادقی چلیچه افزود : این دیدار برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی دارد و با توجه به وجود مشکلات مالی این تیم در جهت تامین وسیله نقلیه، بازیکنان شهدای چلیچه به بندرگز نمی‌روند.

به گفته وی، اکنون سقوط دو تیم شهدا چلیچه و ملوان بندرگز پیش از برگزاری هفته پایانی لیگ برتر اثبات شده است و دیدار آنان در هفته پایانی تشریفاتی است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه با ۲۰ بازی و ۱۵ باخت در رده دوازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد و سقوط این تیم در رده پایان حتمی است.

چلیچه در شهرستان فارسان و در ۳۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.