به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان که برای نخستین مرتبه به لیگ برتر کشور راه پیدا کرده است امروز در بازی نخست خود به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

گل گهری ها که نخستین میزبانی خود را در لیگ برتر انجام می‌دهند به دنبال کسب سه امتیاز و آغازی خوب در لیگ برتر هستند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان نیز شب گذشته در نشست خبری قبل از بازی عنوان کرده است، هیچ بازی در لیگ برتر ساده نیست و این موضوع را به بازیکنان خود منتقل کرده ام.

وینگو بگوویچ همچنین از هواداران خواست تا با حضور پرشور در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان، تیم خود را حمایت کنند تا نخستین پیروزی در نخستین بازی رقم بخورد.

اما نساجی مازندران نیز که سابقه یک سال حضور در لیگ برتر را دارد در حالی به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود که در یک دیدار تدارکاتی با گل گهر سیرجان، قبل از آغاز لیگ پیروز میدان بوده است.

سرمربی نساجی مازندران نیز در نشست خبری قبل از بازی با اشاره به اینکه گلگهر تیم خوبی است و بازی خوبی از آنها دیده ایم گفت: به دنبال کسب پیروزی در این بازی هستیم.

محمدرضا مهاجری از گل گهر سیرجان به عنوان یک تیم شایسته یاد کرد و افزود: امیدواریم که این تیم به شایستگی های خود در لیگ برتر برسد.  

اما ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان نیز که برای میزبانی مسابقات در لیگ برتر با تلاش مسئولان باشگاه گل گهر در حال بازسازی بود با تایید این ورزشگاه توسط سازمان لیگ، امروز نخستین میزبانی خود را در لیگ برتر خواهد داشت.

بازی تیم های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور امروز از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار می شود.

۳۰۲۹۹۷۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.