به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فخرالدین اسدی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ورزش، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده امسال طرح اوقات فراغت برای بیش از ۴ هزار جوان و نوجوان روستایی  در رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، دارت و رشته های رزمی در حال برگزاری است.
وی مهم ترین اهداف اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت و استعدادیابی، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و تشویق خانواده ها علاقه مند روستایی به ورزش عنوان کرد.
اسدی افزود: علاوه بر طرح مذکور، طرح تابستان با ورزش نیز ویژه خانواده های روستایی هر هفته در ایام پنج شنبه و جمعه همراه با مسابقات بومی محلی در  تمامی روستاهای این استان برگزار می شود.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان از فعالیت این هئیت ورزشی در ۹ شهرستان این استان خبر داد و گفت: اغلب برنامه های این طرح در خانه های ورزش روستایی این استان اجرایی می شوند.
وی با اشاره به اینکه قبل از سال ۹۷ تعداد خانه ورزش روستایی تنها ۱۱ مورد بود، تصریح کرد: طی سال گذشته نیز ۲۴۰خانه ورزش روستایی با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال و با حمایت وزرات ورزش و جوانان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره کل ورزش و جوانان استان، خیرین ورزش یار، فدراسیون و هیأت ورزش های روستایی و بازی‌های بومی و محلی در استان راه اندازی شده است.
گفتنی است، از جمعیت ۹۴۷ هزار نفری چهارمحال و بختیاری، افزون بر ۳۳۹ هزار نفر جمعیت در ۸۴۰ روستا و مناطق عشایری ساکن هستند.

۴۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1216281
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.