فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری در این یادواره که در سالن اجتماعات کوثر ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه استان چهارمحال وبختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس تاکنون بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام کرده است، افزود: ۱۴۴ شهید از این تعداد، شهدای نیروی انتظامی و ۱۰ شهید شهدای گان ویژه ناجای استان است.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: سربلندی و افتخار امروز کشور نشات گرفته از ایثار و از جان گذشتگی شهدا و خون شهدای است که در دفاع از آرمان های انقلاب ریخته شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور نیروی انتظامی در همه عرصه های در کشور اظهار داشت: در طول ۸ سال دفاع مقدس نیروی انتظامی در قالب لشکر ۲۸ روح الله فعال بودند که هم اکنون این لشکر با عنوان یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

این مسوول ناجا در استان، برگزای یادواره شهدای نیروی انتظامی و یگان ویژه را ارج نهادن به ایثارگری شهداو تجلیل از صبر و بردباری خانواده شهدا عنوان کرد.

غلامزاده تاکید کرد: براساس برآوردهای انجام شده با همراهی مردم و مسوولان و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، امنیت استان از متوسط کشوری بالاتر است و وضعیت مطلوب  داریم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تلاش است که حتی یک جرم در استان اتفاق رخ ندهد، افزود: این امر همراهی مردم، لطف الهی و تلاش همکاران و همراهی مسوولان را می طلبد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای بقای انقلاب و نظام اسلامی برگزار شد.

سرهنگ رضا نصیری، با اشاره به اینکه عاشورا بزرگترین واقعه تاریخ است، اظهار داشت: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز برای برپا نگهداشتن انقلاب و نظام اسلامی در راستای تضمین اسلام ناب است.

وی گفت: ۸ سال دفاع مقوس و جان فشانی شهدا از دوران دفاع مقدس تاکنون در راستای نهضت حسینی بوده است.

به گزارش ایرنا، در این یادواره که جمعی از خانواده شهدا و مسوولان حضور داشتند، از تعدادی از خانواد شهدای نیروی انتظامی در استان تجلیل شد.

۷۳۶۰/۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.