حجت الاسلام محمد حیدری روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص که با موضوع سرقت در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین تشکیل شد، افزود: هم اکنون چند کارگروه و ستاد در استانداری، نیروی انتظامی و دادگستری استان با همین موضوع فعال بوده و هرکدام نیز جلساتی در این خصوص داشته اند اما با این جلسات موازی و کلی گویی کار به نتیجه لازم نخواهد رسید.
وی اضافه کرد:در همین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با جرم برای تحقق نتیجه مطلوب جای استانداری، فرمانداری و شهرداری‌ها به عنوان دستگاه‌های تاثیرگذار خالی است و باید آنها نیز پای کار بیایند.
حجت الاسلام حیدری ادامه داد: اطلس جغرافیایی جرایم سرقت که جزو مصوبات قبلی این جلسات بوده باید هرچه زودتر تدوین نهایی شود تا به یک ارزیابی و برنامه ریزی بهتر در مقابله با اینگونه جرایم برسیم.
وی گفت: تدوین این اطلس می‌تواند به ما کمک کند که کدام دسته از سرقت‌ها در کدام مناطق بیشتر عمومیت دارد و تصمیم درست درخصوص هرکدام از آنها چه می‌تواند باشد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل قزوین افزود: به منظور رصد بهتر این جرایم، بازار فروش اموال مسروقه هم باید به دقت رصد و شناسایی شوند.
۷۳۸۸*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.