فرمانده انتظامی مازندران گفت: تاکنون تخلفات سازمان یافته در نهادهای دولتی استان گزارش نشده است.

سید محمود میرفیضی در گفت و گو با ایسنا مازندران، در مورد وجود تخلفات سازمان یافته در نهادهای دولتی استان، اظهار کرد: مجموعه ای به نام "پلیس مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی" وجود دارد که فعالیت نهادهای دولتی را رصد می کند.

وی تصریح کرد: در بعضی از ادارات تخلفاتی انجام گرفته و پلیس با آن برخورد کرد اما تاکنون تخلفات سازماندهی شده در نهادهای دولتی مازندران گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی مازندران در مورد وضعیت پلیس استان از لحاظ کمیت و کیفیت، خاطرنشان کرد: پلیس مازندران با داشتن قدرت پیش بینی و اشراف بالای اطلاعات در وضعیت بسیار مساعدی قرار دارد.

میرفیضی بر لزوم استفاده از فناوری های نوین و هوشمند در نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: پلیس مازندران در حوزه استفاده از فناوری های نوین جز استان های پیشرو است.

وی در خصوص معیارهای جهانی نیروی پلیس در مقایسه با نیروی های انتظامی کشور، بیان کرد: برخی معیارهای جهانی در نیروی انتظامی کشور صدق نمی کند اما رسالت و هدف همه این نهادها تامین امنیت جامعه است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: نیروهای انتظامی در هر نقطه از کشور با تمام محدودیت های اعتباری و امکاناتی سعی در ایفای درست نقش خود که همان تامین امنیت بوده دارند.

میرفیضی در مورد محله های محله های آسیب پذیر در مازندران، گفت: تعریف آسیب زا در حوزه اجتماعی یا در حوزه پلیس یا جای دیگر، متفاوت است اما با توجه به تعریف ما از آسیب پذیری چندین محله در این استان وجود داشت که توانستیم با توانمندی نیروهای انتظامی آن محلات را پاکسازی کنیم.

وی تاکید کرد: دستگاه های مرتبط مثل نهادهای فرهنگی، اداره ورزش و جوان باید بسترهایی لازم را برای جوانان آماده کند تا محله های آسیب زا به وجود نیاید.

فرمانده انتظامی مازندران نقش خانواده ها را در تربیت فرزندان بسیار موثر دانست و گفت: پلیس در مواقعی می تواند هشدارهای لازم را دهد اما خانواده و مدارس رکن اساسی فرهنگ پذیری هستند.

میرفیضی در مورد عملکرد پلیس در شهر های حاشیه نشین مازندران، اظهار کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم  ایشان تاکید وافری بر ایجاد امنیت برای مردم می کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت مثل اکسیژن برای مردم حیاتی است، خاطرنشان کرد: پلیس وظیفه دارد در نقاط جرم خیز مستقر شود و ما سعی کردیم با تجزیه و تحلیل در نقاط مختلف مازندران مناطق پر خطر و آسیب زا را شناسایی کنیم که مناطق حاشیه ای، روستایی و دورخیز نیز جز این موارد هستند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.