به گزارش ایرنا، فرید براتی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود:رشته های عکاسی ، مدیحه سرای و آواز ایرانی ، موسیقی و سازهای ایرانی ، رنگ سازی برای فعالان بخش ساختمانی و خودرویی، مخاطرات کشاورزی با رویکرد سیلاب، مدیریت تجاری سازی و کسب و کار اینترنتی در مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از امسال دایر شده است.

وی گفت : پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی از ۲۷ مردادماه و کارشناسی نیز از مهرماه امسال در مراکز علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان انجام می شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری از پذیرش دانشجو رشته گردشگری برای نخستین بار به صورت بین المللی در رشته هتلداری و گردشگری و آشپزی با همکاری مووسسات دانشگاهی و علمی مالزی خبر داد.

براتی، از راه اندازی مجدد مرکز علمی کاربردی هلال احمر گفت: رشته های مددکاری روانی اجتماعی در بحران و توانمندسازی آسیب دیدگان در حوادث دو رشته جدیدی است که در این مرکز فعال شده است.

وی یادآور شد: ۴ مرکز خصوصی - دولتی نیز از این به بعد فعالیت نخواهند کرد و دانشجویان این مراکز در سایر مراکز تحصیل می کنند.

براتی برگزاری جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در این استان را یکی از دستاوردهای مهم مرکز استان دانست و گفت : در این جشنواره دانشجویان علمی کاربردی سراسر کشور با چهارمحال و بختیاری از نزدیک آشنا شدند و شور و هیجان و رونق گردشگری را برای استان به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، اکنون ۱۰ مرکز علمی کاربردی با بیش از ۱۱۶رشته تحصیلی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.