نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است جهاد دانشگاهی با مجمع نمایندگان استان و دستگاه‌هایی که بودجه پژوهشی در اختیار دارند جلسه‌ای را ترتیب دهد تا از این طریق نیازمندی‌های جامعه را شناسایی و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کند، گرچه جهاد دانشگاهی در امر پژوهش بسیار موفق عمل کرده است.

محمد خالدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – با اشاره به 16 مردادماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک دانشگاهی و انقلابی است که مطابق با سیاست‌های تعیین شده در جامعه گام برمی‌دارد و خوشبختانه این نهاد در استان بازتاب خوبی به جهت فعالیت در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داشته است.

خالدی در ادامه بیان کرد: هر دستگاهی بنا به حوزه تخصصی خود دارای بودجه پژوهشی است که اگر این بودجه‌ها در اختیار جهاد دانشگاهی قرار گیرد فعالیت‌ها و خروجی آن‌ها، سریع‌تر منجر به نتیجه خواهد شد، همچنین همکاری بین دستگاه‌ها به واسطه کار پژوهشی می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‎های داخلی استان در راستای مطالعات پژوهشی را ضروری دانست و افزود: جهاد دانشگاهی می‌تواند از این سرمایه‌های استانی استفاده کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس تاکید کرد: لازم است جهاد دانشگاهی با مجمع نمایندگان استان و دستگاه‌هایی که بودجه پژوهشی در اختیار دارند جلسه‌ای را ترتیب دهد تا از این طریق نیازمندی‌های جامعه را شناسایی و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کند، گرچه جهاد دانشگاهی در امر پژوهش بسیار موفق عمل کرده است.

خالدی با اشاره به اینکه نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بنا به مشکلات کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال نیز فعالیت‌های خوبی در مدت زمان کوتاه انجام داده است بنابراین لازم است برای ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های جهاد دانشگاهی انجام کار جهادی است، خاطرنشان کرد: این نهاد به خوبی می‌تواند فرهنگ جهادی را در تمامی بخش‌های جامعه نهادینه کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.