محمدحسین امید روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  اظهار داشت : ورودی دانشجو در سال ۹۸  به این دانشگاه با توجه به بازشدن پای دانش آموزان نظام جدید به دانشگاه ها با رویکرد تحصیلات کاربردی ، افزایش خواهد یافت.

وی از دانش آموختگی یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانشجو از بدو تاسیس  دانشگاه علمی کاربردی تا کنون خبر داد و گفت: این دانشگاه با تربیت دانشجویان علمی همراه با کاربردی، به دنبال ارائه کارفرمای دارای تحصیلات علمی و کاربلد به بازار کار است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی، ساماندهی بیش از ۱۰ درصد از جمعیت ۳۰۰ هزار نفری دانشجویان این در رشته های مختلف ورزشی را یادآور شد و گفت: امسال بیش از ۳ هزار دانشجو شرایط شرکت در پنجمین المپیاد فرهنگی و ورزشی شهرکرد را کسب کردند. 

امید، چهارمحال و بختیاری را بهترین گزینه از نظر  داشتن آب و هوا ی مطلوب و دارا بودن زیرساخت های کامل برای برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ، ورزشی دانشگاه علمی کاربردی کشور عنوان کرد.

به گزارش ایرنا ، محمد حسین امید رییس د انشگاه علمی کاربردبی کشوربه منظور شرکت در افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی ، ورزشی  سراسری در شهرکرد به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

مرحله مسابقات دختران دانشگاه علمی کاربردی کشور روز یکشنبه در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد با حضور ۷۰۰ نفر آغاز شد 

۶۱۹۹/۲۰۹۷      

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.