مرتضی شهیدزاده روز پنجشنبه  در گفت و گو با ایرنا  اظهار داشت : این صندوق در مدت فعالیت خود سالانه ۱۰ درصد اعتبارات یادشده را با مشارکت بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی  و ۱۰ درصد اعتبارات را در صنعت گردشگری و مابقی در بخش های مختلف صنایع از جمله پتروشیمی و پالایشگاه هزینه کرده  است.

وی ، از اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق به بخش اقتصاد مقاومتی در سال گذشته و تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال به این بخش در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد طرح  ۸ مورد در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، مجتمع تولید نساجی چادر حجاب شهرکرد را از بزرگترین پروژه های حمایت مالی صندوق توسعه ملی در سطح ملی بیان کرد و گفت: حمایت از  توسعه ، گسترش و رونق بزرگترین تولید کننده چادر مشکی کشور در این استان از اولویت های برنامه های حمایتی دولت و حاکمیت در تولید این محصول پر مصرف است. 

به گفته وی ، امسال ۵ راهبرد برای صندوق توسعه پیش بینی شده  است که هدایت منابع صندوق توسعه ملی برای رونق بخشی به تولید راهبرد جدی صندوق است.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی،  هدایت بخشی از منابع برای اجرای زیرساخت ها و خدمات صادراتی به منظور کمک به رونق تولید به عنوان برنامه  راهبرد صندوق ذکر کرد و گفت:  این رویکرد در حل بحران اشتغال و بهبود معیشت مردم موثر خواهد بود. 
به گزارش ایرنا ، رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی کشور به منظور شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری و دیدار از بزرگترین مجتمع نساجی چادر حجاب کشور به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد .

۶۱۹۹ /۲۰۹۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.