به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح، افزون بر یکهزار و 716 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است، که زمینه اشتغال 777 نفر را ایجاد خواهد کرد.
وی از صدور مجوز تاسیس یکهزار و 67 واحد صنعتی در استان خبر داد و گفت: با تکمیل و راه اندازی این تعداد واحد صنعتی و تولیدی افزون بر 95 هزار میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری می شود و با بهره برداری از این طرحها زمینه اشتغال 22 هزار نفر فراهم
می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد : از این تعداد مجوز تاسیس 331 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد و اشتغالزایی 7 هزار و 845 نفر تا پایان سال آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
وی، میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری را 31 هزار و 700 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با راه اندازی سه طرح بزرگ صنعتی در نیمه نخست سال آینده افزون بر 18 هزار میلیار د ریال به سرمایه بخش صنعت این افزوده خواهد شد.
وی، بهره برداری مجتمع پتروشیمی لردگان با 15هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و فاز دوم مجتمع فولاد سفید دشت را از دیگر طرح های قابل بهره برداری در سال آینده استان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از یکهزار و 80 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری با اشتغال مستقیم بیش از 30 هزار نفر فعال است.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.