به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه پس از دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرکرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود : هر نوع خسارتی به سیلزدگان استان گلستان پرداخت می شود ، همان نوع خسارت نیز از سوی دولت به چهارمحال و بختیاری اختصاص خواهد یافت.
به گفته وی، میزان خسارت موج اول بارش ها در چهارمحال و بختیاری بیش از 4 هزار میلیارد ریال است ، که بخش های زیربنایی ، کشاورزی و خانه های مسکونی را دچار آسیب کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این سیلاب بخش زیرساختی یک هزار و 770 میلیارد ریال و خانه های روستایی و شهری 710 میلیارد ریال و بخش کشاورزی یک هزار و 520میلیارد ریال آسیب دید.
عباسی اظهار داشت :دولت در مصوبه اخیر خود 500میلیارد ریال اعتبار علی الحساب برای جبران خسارت های سیلاب موج اول بارش ها به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است.
به گزارش ایرنا، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از این سازمان و دولت روز دوشنبه از نزدیک در جریان روند مدیریت بحران و میزان خسارت های ناشی از سیلاب موج اول بارشها قرار گرفت.
سید حمید پورمحمدی گل‌سفیدی در این دیدار از فعالیت های مستمر استاندار ، مدیران دستگاه های اجرایی و ستاد مدیریت بحران جلوگیری و مقابله با بحران سیلاب قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، در موج اول بارش های بهاری در روز سه شنبه ششم فروردین ماه چهارمحال و بختیاری آسیب جدی دید ولی ، خوشبختانه این بارش ها تلفات انسانی نداشت.
موج اول بارش ها حداقل 4 هزار میلیارد ریال به زیرساخت های استان، مزارع و باغات و بخش کشاورزی استان خسارت زد.
موج دوم بارش های سیلابی در چهارمحال و بختیاری از عصر یکشنبه یازدهم فروردین ماه در این استان آغاز شد.
شهرستانهای کوهرنگ ، لردگان و اردل اکنون بیشتر میزان بارش باران را دارند و پیش بینی می شود موج دوم روز سه شنبه از استان خارج شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.