رضا سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر ظرفیت جوانان در راستای تحقق گام دوم انقلاب حاکی از ظرفیت و پتانسیل این قشر مهم جامعه است و بی شک باید به آن بیش از پیش توجه شود.
وی با بیان اینکه از قشر جوان در راستای پیشبرد بهتر امور نظام بنحو شایسته ای بهره گیری نشده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر نقش جوانان در پیشبرد برنامه ها تاکید داشته اند و بارها عنوان کرده اند که قشر جوان نسل حاضر از نسل های ابتدایی انقلاب بصیر تر و انقلابی تر است.
سلیمانی با تاکید بر بسترسازی مناسب برای ورود جوانان به عرصه های مختلف کشور، اظهار داشت: این مهم هم باید به لحاظ ساختاری و حکومتی فراهم شود و هم جوانان با مجهز کردن خود به بصیرت، دانش و آگاهی مهیای ورود به عرصه های مختلف شوند.
این فعال فرهنگی، عدالت محوری را از دیگر ضرورت های تحقق منشور گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: ضمن اینکه برقراری عدالت باید راس برنامه ها باشد بلکه باید در مقوله اقتصاد کشور نیز اصلاحات بسیاری صورت گیرد.
سلیمانی با بیان اینکه پس از سالها اقتصاد کشور هنوز اسلامی نشده است، بیان داشت: این موضوع می طلبد تا خود را از اتکای به نفت و خام فروشی در این حوزه رها کرده و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را بیش از گذشته فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین می طلبد تا دولت ها از تصمیمات سلیقه ای دوری کنند و طبق برنامه بلندمدت در راستای اهداف و آرمانهای نظام و انقلاب تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند.
این فرزند شهید مدافع حرم با اشاره به اهمیت سبک زندگی دینی در تمدن سازی اسلامی افزود: مشاهده می شود که تبلیغاتی مغایر با سبک زندگی دینی به مردم تزریق شده است که باید در این خصوص حساسیت بیشتری به کار گرفت.
سلیمانی با بیان اینکه هرکس که پیام مقام معظم رهبری را درک کرده است باید اجرای توصیه های معظم له را از خود شروع کند، خاطرنشان کرد: اگر همگان خود را ملزم به توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری کنند خیلی سریع تر به اهداف پیش بینی شده می رسیم.
وی با بیان اینکه منشور گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری یک بیانیه امیداوارنه است، افزود: ایشان در پایان بیانیه بر حضرت بقیه الله سلام و درود می فرستند که نشانگر آنست که حضرت آقا نوید دادند که اگر مسیر را درست طی کنیم زمان ظهور نزدیک می شود.
به گزارش ایرنا، رهبرمعظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای مهم خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.