به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه استکبارجهانی به دنبال منافع خود و ضربه زدن به نظام است افزود: ایستادگی وزارت امورخارجه و فعال بودن در انجام وظایف، خواست مردم و مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: نداشتن حالت انفعال در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب و تلاش مضاعف در معرفی نظام و دستاوردهای 40 ساله آن به جهانیان باید محور فعالیت و اقدام وزارت امورخارجه قرار گیرد.
امام جمعه یزد، سفر رئیس جمهوری سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری را یک رخداد مهم سیاسی در منطقه به رغم توطئه های دشمنان علیه جبهه مقاومت ذکر کرد و بیان داشت: این سفر موجب خنثی شدن توطئه های آمریکا و حامیان منطقه ای علیه ایران شد.
ناصری یزدی در ادامه به توطئه دشمنان علیه نظام به خصوص در عرصه اقتصادی و تداوم تحریم های ظالمانه اشاره کرد و بر برنامه ریزی و فعالیت برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تکیه به داخل، خودباوری و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و مومن برای برون رفت از مشکلات توسط مسئولان ضروری است.
ناصری یزدی به هفته احسان و نیکوکاری و اهمیت آن در همراهی و حمایت مردم در اجرا شدن طرح های فرهنگی و کمک به نیازمندان جامعه تاکید و از اقدام های انجام شده قدردانی کرد.
امام جمعه یزد، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده را یک موضوع حیاتی در چهل سال دوم نظام ذکر کرد و از مردم به خصوص مدیران اجرایی پیگیری تحقق آن را خواستار شد.
ناصری یزدی تاکید کرد: اجرایی شدن بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راه توسعه همه جانبه کشور بر اساس اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است و باید همه خود را در قبال اجرا شدن آن مسئول بدانند.
نمازجمعه در 28 محل در استان یزد برگزار می شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.