به گزارش ایرنا، عضو موسسه روایت سیره شهدای قم در این آیین گفت : شهدا تربیت یافتگان مکتب نهضت عاشورا و پیروان سید الشهدا هستند، که برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ناموس جان خود را فدا کردند.
حجت السلام علی محمد اسماعیلی اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مدیون خون شهدا است و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که درسی به دشمنان داد که هیچ کشور یا گروه تروریستی جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.
عضو مووسسه روایت سیره شهدای قم تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که در جبهه های جنگ سخت سیلی محکمی از رزمندگان خوردند امروز از طریق جنگ نرم قصد ضربه زدن به ارزشهای انقلاب اسلامی را در سر می پرورانند.
وی با اشاره به اینکه ساده زیستی و دوری از اشرافی گری رمز محبوبیت بنیانگذار انقلاب اسلامی در قلب مردم است، افزود: مسئولان اجرایی نظام در این برهه زمان که جنگ اقتصادی دشمن است باید بیشتر به فکر افراد کم توان مالی و فقرای جامعه باشند.
به گزارش ایرنا، شهرکیان با بیش از 15 هزار نفر جمعیت در فاصله 5 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد که در دوران مقدس 90 شهید گلگون کفن تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
2097/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.