به گزارش ایرنا، در پیام صدیقه ربیعی که شامگاه سه شنبه صادر شده، آمده است: در سالروز وفات ام البنین که روز 'تکریم مادران و همسران شهدا' نام گرفته است، ایثار و فداکاری و صبر و پایداری مادران و همسران شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم، مادرانی که به ندای پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آنها را برای حضور در جبهه ها آماده و آنها را تشویق می کردند.
در ادامه این پیام آمده است: مادران و همسران شهدا نمادهای صبر و ایثار هستند،آنان با صبر و استقامت خود دشواریها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در عرصه های مختلف حضوری پر رنگ دارند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همسران شهدا با تربیت یادگاران همسران خود، آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند و فرزندان آنها با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا، از درگاه ایزد منان صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف تندرستی، شادکامی و توفیق خدمت بیشتر به این عزیزان را مسالت می نمایم.
یک هزار و 235 مادر و 784 همسر شهید در استان قزوین وجود دارد.
استان قزوین سه هزار شهید سرافراز به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.