به گزارش ایرنا، عباس جشمیدی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هرچند توطئه های دشمن را سرکوب اما وظیفه ما مسئولان به عنوان خدمتگزاران این نظام در مقابل عزت و بزرگی این ملت را سنگین تر کرد.
وی اضافه کرد: دشمن وعده داده بود ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را برگزار نمی کند اما این مردم با حضور معنادار و با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن تمام طراحی ها و توطئه های اسکتبار جهانی را نقش برآب کرد.
جمشیدی اظهار داشت: ملت ایران همواره در صحنه های مختلف از جمله در به وجود آمدن و استمرار انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سایر صحنه های دیگرحضور موثر خود را نشان دادند و امروز نیز که با همه گرفتاری های ناشی از فشار اقتصادی باز هم پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر امید آفرینی و امید بخشی در جامعه گفت: آنچه در شرایط کنونی جامعه به آن نیاز دارد امید آفرینی است که باید مورد توجه همه دلسوزان نظام باشد.
جمشیدی اضافه کرد: با امضای برجام روند کار دولت از سال 1392 با سرعت خوبی پیش می رفت اما با بدعهدی آمریکا با مشکلاتی روبه رو شدیم که با کمال تاسف مایه خوشحالی برخی از افراد شد.
وی اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی نباید عده ای در داخل از تریبون های رسمی با ایجاد ناامیدی از پشت به دولت خنجر بزنند بلکه با همفکری و همدلی و پشتیبانی مردم باید از این پیچ سخت تاریخی عبور کرد.
جمشیدی با اشاره به انزوای آمریکا و شکست نشست ورشو تاکید کرد: امروز مساله ایران هراسی در دنیا مطرح نیست و همه به بدعهدی آمریکا یقین پیدا کردند.
فرماندار بوشهر گفت: تاسف آور است که عده ای به جای کنار گذاشتن منافع حزبی و جناحی خود و یاری رساندن به دولتی که در نوک پیکان قرار دارد اینگونه به دولت هجمه وارد می کنند.
وی خدمت رسانی به جامعه محرومان را از جمله خدمات مهم دولت تدبیر و امید عنوان کرد.
جمشیدی در باره تبدیل سندهای دفترچه ای به تک برگ، تقویت زیرساخت های موجود برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و برخورد با سودجویان در بخش منابع طبیعی در شهرستان بوشهر تاکید کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.