به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ویسی روز جمعه در یادواره سردار شهید «نجیب پیرانویسه» در پاوه افزود: ازابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ملت ما شاهد تهدید، توطئه، تحریم ، ترور و جنگ نظامی و اقتصادی از سوی دشمنان بوده است.
وی اظهار داشت: امروز ترامپ با هیاهو نمی تواند ملت بزرگ ایران را تهدید و یا بترساند.
سردار ویسی افزود: از سال 57 تا 61 پانزده کودتا علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران انجام شد که تمامی آنها با لطف خداوند وهوشیاری حضرت امام (ره) خنثی و شکست خوردند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: همه ما به این مسئله واقف هستیم که تمامی اقدام های دشمنان علیه ما گزنده بوده اما با استقامت و صبر مردم و هوشیاری آنها و درایت رهبری خنثی شده است.
وی گفت: ما در این برهه حساس نیازمند مدیریت جهادی هستیم تا همانند دوران دفاع مقدس بتوانیم مشکلات و بحرانها را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
سردار ویسی اظهار داشت: دشمن همواره بدنبال تخریب و نابودی این نظام بوده اما هرگز نتوانست کاری از پیش ببرد چون ما رهبری بصیر، آگاه، قدرتمند، پرتلاش و مردمی جهادگر داریم.
وی به نقش آفرینی مقام معظم رهبری درهدایت کشور و تجهیز به امکانات نظامی مجهز و روز دنیا اشاره کرد و گفت: این مهم برای افزایش قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان و حفظ کشور بوده است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای عزیز ما دنیا را در نوردیدند افزود: شهدا و راه و هدف آنها امروز بزرگترین الگوهای ما هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه نیز گفت: این یادواره با محوریت شهید سرافراز اسلام سردار شهید نجیب پیرانویسه برگزار شد.
سرهنگ ارسلان سلطانقلی، هدف از برگزاری این یادواره را معرفی و تبیین راه وهدف شهدا برای نسل حاضر و جاری و ساری کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد.
وی افزود: با برگزاری این یادواره ها می خواهیم یادمان نرود که 200 هزار وصیت نامه شهدا را بررسی کرده اند که در تمامی این وصیت نامه ها به یک موضوع توصیه شده و آن هم پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است.
فرماندار پاوه هم گفت: بیشترین شهدای این شهرستان، شهدای تثبیت انقلاب هستند و این نشان دهنده آن است که پاوه، شهر انقلاب است.
پرویز ایده پور افزود: امروز به برکت خون شهدا، پاوه به عنوان یکی از تولید کنندگان برق کشور مطرح است.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت 640 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.