به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در دیدار از طرح های دانشگاه شهرکرد افزود: دانشگاه شهرکرد طرح های علمی تحقیقاتی خوبی را در دست اجرا دارد که برای اجرای این طرح ها 20 میلیارد ریال از اعتبارات ملی دانشگاه اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: ما نیز به سهم خود حمایتمان را از طرح های علمی دانشگاه اعلام می کنیم و برای تکمیل این طرح ها تا جایی که امکانپذیر است از اعتبارات استانی به این طرح ها اختصاص می دهیم.
عباسی تصریح کرد: آزمایشگاه آبزی پروری با هدف بالا بردن بهره وری پرورش ماهی و شناسایی بیماری های این حوزه از جمله این طرحهاست که برای تجهیز دستگاه های این آزمایشگاه 7 میلیارد ریال اعتبار تاکنون اختصاص داده شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سردخانه دانشگاه با اختصاص اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال، تصریح کرد: این طرح نیز از دیگر طرح های مهم دانشگاه شهرکرد است که به منظور نگهداری موادغذایی خود دانشگاه ایجاد می شود.
عباسی همچنین در این دیدار از ورزشگاه، خوابگاه خیرساز دختران و دانشگاه دامپزشکی دانشگاه شهرکرد بازدید کرد و با اشاره به نقش مهم خیران در پیشبرد برنامه ها، افزود: بی شک جذب کمک خیران می تواند نقش موثری در پیشبرد بهتر برنامه ها داشته باشد.
به گزارش ایرنا، حاج الیاس رئیسی نافچی خیر حامی آموزش عالی ساخت خوابگاه دانشجویی دختران دانشگاه شهرکرد را با زیربنای 3 هزار و 800 متر مربع برعهده گرفته است.
هم اینک بیش از 8 هزار دانشجو در52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد، 40 رشته دکترا تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.