دکتر حبیب الله خزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به استناد رای صادره در دویست و ششمین شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، راه اندازی این 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصویب شد.
وی اظهار داشت: راه اندازی این رشته ها با ظرفیت پذیرش سه دانشجو برای یک دوره مورد موافقت قرار گرفته است.

** پذیرش دانشجو در رشته آمار زیستی
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در ادامه همچنین از پذیرش دانشجوی رشته آمار زیستی در مقطع phD (دکترای تخصصی) از مهر ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.
خزائی با اعلام اینکه دانشکده بهداشت از مهر امسال تربیت دانشجوی PhD در رشته آمار زیستی را رسما آغاز می نماید، گفت: با تلاش همه مسئولان دانشگاه و پس از بازدید هیات بورد از امکانات، اساتید و نیروی انسانی موجود در گروه آمار زیستی و نیز تایید نهایی شورای گسترش دانشگاههای وزارت بهداشت و درمان رسماً موافقت راه اندازی مقطع دکترای تخصصی آمار زیستی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صادر شد.
وی با اشاره به اینکه گروه آمار زیستی یکی از قوی ترین و علمی ترین گروه های آکادمیک دانشگاه بوده و تجربه تربیت دانشجوی کارشناسی ارشد را از سال 1391 در سابقه کاری خود دارد، اظهار داشت: دانش آموختگان کارشناسی ارشد این گروه در مقاطع بالاتر در دانشگاه های برتر ایران پذیرفته شده و نیز در مراکز تحقیقاتی جذب شده اند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: این گروه دارای 6 عضو هیات علمی شامل سه نفر استاد یار و سه نفر دانشیار می باشد که یک نفر از آنها در شرف ارتقا به مرتبه استاد تمامی است.
وی ابراز امیدواری کرد آغاز به تحصیل دانشجویان PhD در این گروه کمک مؤثری در جهت رشد و بالندگی، دانشگاه باشد.
اکنون چهار هزار و 119 دانشجو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شامل 2 هزار و 557 دانشجوی دختر و هزار و 562 دانشجوی پسر در هفت دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری و مامایی و دانشکده پرستاری سنقر در آن مشغول به تحصیل هستند.
بیش از 100 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در قالب 14 شبکه بهداشت و درمان و 13 بیمارستان مربوط به دانشگاه در این استان 2 میلیون نفری خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.