به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز یکشنبه با صدور پیامی مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری را به حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
در این پیام آمده است: انقلاب ما یک انقلاب فاطمی است، همانگونه که انقلاب نبوی ، علوی و مهدوی است، در یک کلام انقلاب اسلامی نشأت گرفته از وحی الهی و ادامه راه انبیاء است.
در ادامه آمده است: همانگونه که انبیاء الهی و پیروانشان در مکتب دین و وحی استقامت و صبر کردند و خدا نیز نام آن‌ها را جاوید و در دنیا به عنوان راه نورانی مطرح کرد و در قیامت نیز در اوج کمال و رستگاری قرار دارند، انقلاب اسلامی هم همین است.
این پیام می افزاید : انقلاب ، انقلابی است که ایستادگی پای آن رستگاری دنیا و آخرت را درپی دارد، در دنیا انسان جاودانه می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این پیام تاکید کرده است: ایستادن در مکتب انبیاء ، انسان را به سعادت می‌رساند و با سعادت می‌میرد، انقلاب اسلامی ما همین است، شهدای در اوج رستگاری به شهادت رسیدند، امام راحل ما در اوج رستگاری به لقاء‌الله پیوست، مردانی که پای انقلاب ایستادند با عزت مُردند، آن‌هایی هم که دست در دست شیاطین گذاشتند و دست در طاغوت و سلطنت‌طلب‌ها و بیگانگان گذاشتند طبیعی است که چوبش را خواهند خورد.
نکونام افزوده است : 40 سال است به فضل خدا مردمان در این راه ایستاده‌اند؛ مسئولین، دستگاه و رسانه‌ها بخصوص رسانه‌ها که در این ایام خودشان را متعهد می‌دانند که مردم را به راهپیمایی دعوت کنند.
وی افزود : این مردم هستند که مسئولین را دعوت می‌کنند به اینکه ریزش نکنند و سست نشوند و پای این انقلاب بماند و در برابر مستکبران و طواغیت و نفاق و مشکلات تحمل کنند، مردم این هستند و چهل سال هم این را نشان دادند و در تمام این چهل سال این را به عمل ثابت کردند.
خطیب جمعه شهرکرد در این پیام ادامه داده است : امسال نیز که با شرایط ویژه مواجه هستند، باید اوج نشاط‌ و شادمانی‌ و شکرگزاری‌ را به درگاه پروردگار را نشان داد که انقلاب به چهلمین سال و به بلوغ رسیده است و باید به دشمنانی که آرزو و خواب‌های همیشگی و پریشانشان آن بود که انقلاب به این مرحله نرسد و انقلاب چهلمین سال آن دیده نشود این عظمت را نشان داد.
به گفته وی، امسال همه می آیند و با دو هدف روشن مردم ما پای صحنه خواهند آمد و در راهپیمایی شرکت خواهند کرد ، هم شکرگزاری به درگاه پروردگار که انقلاب چهل ساله شده است، هم نَه مجدد و نَه برای همیشه به دشمن گفتن که دشمن هیچ‌گاه امیدوار نشود و
گاهی بعضی از مسئولینی که خواستند امیدی در دشمن ایجاد کنند مردم می‌گویند این‌ها از ما نیستند ما پای انقلاب‌مان ایستاده‌ایم و این را روز 22 بهمن نشان خواهند داد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در 22 بهمن ماه روز دوشنبه برگزار می شود که این راهپیمایی در شهرکرد از میدان انقلاب تا امامزادگان دوخانون برگزار می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.