به گزارش ایرنا آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در دیدار اعضای برخی از موسسات علمی ،آموزشی در شهرستان بوئین زهرا با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در آن دوران حتی کسی اجازه نداشت رساله امام راحل را داشته باشد اما با همه وجود امید و انگیزه داشتیم.
وی اظهار داشت: در روایات داریم که عقل چیزی است که ما را به بهشت رهنمون کند، اگر امروز گرفتار برخی بی‌تدبیری ها برای این است که منکر و شیطانیت و زرنگی را به عقل تعبیر کرده و این موارد را برای مردم تبیین نکرده‌ایم.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه در نگاه قرآنی آن کسی عاقل‌تر است که متدین‌تر باشد، عنوان کرد: اگر ما به کلام قرآنی به خوبی عمل کنیم آمیختگی سیاست و دیانت خود را به‌طورکامل نشان خواهد داد و واقعیت‌های اجتماعی به یاری ما می‌آید و اعتماد مردم به دین و عملکرد مسئولان افزایش خواهد یافت.
آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: زمانی که قرآن تاکید دارد به اجانب تکیه نکنید ، برخی به بیگانگان از جمله اروپا دلخوش کرده اند که یک یک اشتباه راهبردی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اگر شما فرزندان و نوجوانان را از ابتدا در فضای معرفتی از دین و علم تربیت کنید، آنها زود به بار خواهند نشست و شجره طیبه می‌شوند و علم و دانشی که آنها فرامی‌گیرند علم جوششی درونی خواهد بود نه علمی که از بیرون و خارج از محوریت معرفت دینی به آنها تزریق می‌شود.
6104/9062
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.