خدیجه ربیعی فرادنبه روز دوشنبه در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: مردم چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن همگام و همزمان با ایرانیان آزاده سراسر کشور ضمن حضور گسترده و دشمن شکن خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مشت محکم دیگری بر دهان ایادی استکبار جهانی زدند و باز هم مقابل یاوه گویی های آمریکا، اسرائیل، انگلیس و نوکران آنان ایستادند.
وی افزود: استکبار جهانی در 40 سال گذشته از تمامی توان خود برای جلوگیری از فعالیت نظام جمهوری اسلامی ایران بهره گیری کرد.
ربیعی فرادنبه تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش های فراوانی انجام داد تا مردم ایران نتوانند مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.
وی یادآور شد: این در حالی است که مردم امروز با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که دشمنان این مرز و بوم هنوز در افکار پوشالی و خام خود سیر می کنند.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در مدت فعالیت 40 ساله خود دستاوردهای بسیار زیادی به همراه داشته است و باعث سرعت بخشی به روند توسعه ای مناطق محروم و کمتربرخوردار مانند چهارمحال و بختیاری شده است.
وی گفت: البته هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد که رفع آن نیاز به هم اندیشی بین تمامی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف دارد.
ربیعی فرادنبه تاکید کرد: مردم نیز باید همواره هوشیار و آگاه باشند و مراقب باشند که دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی بین آنان نتواند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.
وی افزود: حرکت در مسیر آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری از مهمترین رمزهای ماندگاری و پایداری جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین انقلاب های مهم در سراسر جهان است که مردم همواره از آن حمایت می کنند.
ربیعی فرادنبه یادآور شد: حفظ و تقویت اتحاد، وحدت و یکپارچگی میان مسئولان، مردم و قشرهای مختلف سد محکمی در برابر توطئه ها و نقشه های شوم و پلید استکبار جهانی است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن صبح روز دوشنبه با وجود بارندگی و برودت هوا با حضور پرشور و گرم مردم چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.