به گزارش ایرنا، آیت الله علیرضا اسلامیان روز دوشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن لردگان در مصلای اولامر با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک سالروز پیروزی انقلاب افزود: مسوولان باید متوجه باشند حضور گرم مردم در راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری به اسلام، نظام، ارزش ها وشهدا و امام شهدا و حمایت از ولی امر مسلمین است.
وی گفت: مسوولان باید متوجه باشند که حضور مردم و همراهی آنها را در همه عرصه ها به پای خود ننویسند بلکه به فکر حل مشکلات مردم باشند.
نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، با تقدیر و تشکر از حضور گرم و بانشاط مردم ولایت مدار، فهیم و زمان شناس کشور و به خصوص استان با توجه به شرایط جوی، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و برخی مواقع سوء مدیریت ها در این نظام برای مردم مشکلاتی را به وجود می آورد.
آیت الله اسلامیان اظهار داشت: مردم در مقابل اشتباهات مسوولان کوتاه نمی آیند و با بصیرت مشکلات موجود در جامعه را از نظام جدا می کنند.
به گفته وی ، انسان در هر شرایطی که باشد در طول زندگی دچار بحران می شود، ایمان به خدا و باورهای دینی عاملی است که انسان را از بحران ها نجات می دهد و نمی گذارد انسان در گرداب حوادث به هلاکت برسد.
وی گفت: در هیچ زمانی ثروت و اقتصادی نتوانسته تنها عامل پیروزی هیچ نظام و دولتی باشد، بلکه ایمان و اعتقاد به خدا رمز موفقیت نظام اسلامی است.
نماینده مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم با دست خالی مقابل دشمن ایستادند، افزود: تنها عامل پیروزی انقلاب و براندازی و رژیم فاسد پهلوی ، ایمان به خدا بوده است.
اسلامیان افزود: دشمن دنبال این است که ناکارآمدی نظام اسلامی را برای نسل جدید اثبات کند، غافل از اینکه مردم ما بیدار هستند.
به گفته وی، حضور پروشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و بزرگداشت ایام الله دهه فجر مشت محکم بر دهان آمریکای ها بود.
وی اظهار داشت: با تصویب CFT تمام مراودات مالی کشور در اختیار دشمنان قرار می گیرد که این خود یک تحریم داخلی است.
وی گفت: با تصویب این لوایح با دست خودمان یک دست بند به خودمان می زنیم و اختیار آن را به بیگانگان می دهیم.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های مختلف در حوزه های مختلف هسته ای، زیر ساختها ،بهداشت و درمان و آموزش عالی قبل و بعد از انقلاب افزود: این دستاوردهای در سایه وحدت و ایستادگی در برابر دشمن بدست آمده است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن در 5 بخش شهرستان لردگان برگزار شد.
شهرستان لردگان در 160کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.