احمد فرهادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه چهل سالگی انقلاب اسلامی با همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و جمعی از خیرین در رده های سنی بزرگسال، نوجوان و کودک برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مسابقه که از 17 بهمن تا 7 اسفند ماه برگزار می شود کتاب شکنجه گران نوشته ' قاسم حسن پور ' برای رده سنی بزرگسال به صورت مکتوب، کتاب فصل پنجم سکوت نوشته 'محمد رضا بایرامی ' برای رده سنی نوجوان به صورت مکتوب و کتابهای طلوع آزادی و امام آمد تالیف 'حمیدرضا شاه آبادی' ویژه گروه سنی کودک در قالب نقاشی به مسابقه گذاشته شده است.
فرهادی، زمان اعلام نتایج این مسابقه را 17 اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام کرد و گفت: 40 جایزه یک میلیون ریالی به همراه 40 جایزه 500 هزار ریالی و جوایز ارزنده دیگر برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.
معاون اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت منابع و سوالات مسابقه به کتابخانه های عمومی سراسر استان و یا به آدرس www.shahrekordpl.ir مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، تعداد کتابخانه های عمومی استان در مقایسه با سال 57 از رشد 983 درصدی در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی برخوردار شده است.
هم اینک 976 هزار و 930 نسخه کتاب به 45 هزار و 694 عضو فعال و 107 هزار و 711 نسخه کتاب به 16 هزار و 673 کودک در استان عرضه می شود.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.