به گزارش ایرنا، علی ملک پور روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: هم اکنون 6 درصد جمعیت و 11 درصد خانوارهای استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند اما اگر بخواهیم این جمعیت کاهش یابد باید زمینه را برای اشتغالزایی و توانمندسازی افراد فراهم کنیم.
وی با اشاره به ایجاد بیش از 2 هزار شغل برای مددجویان استان در سال گذشته تصریح کرد: برای این تعداد شغل بیش از 370 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.
ملک پور ادامه داد: کمیته امداد علاوه بر حمایت از خانواده های تحت پوشش از سایر خانواده های بی بضاعت نیز در حد توان حمایت می کند، اما حمایت صرف نمی تواند کمکی برای بهبود وضعیت این افراد باشد.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتشار کلیپی از نحوه زندگی یک خانواده بی بضاعت در روستای سرخون بخش میانکوه شهرستان اردل در فضای مجازی تصریح کرد: این خانواده تحت حمایت کمیته امداد است و تاکنون در مقاطع زمانی مختلف کمک هایی از قبیل تسهیلات ارزان قیمت و بسته های حمایتی دریافت کرده است.
ملک پور در تشریح وضعیت این خانواده گفت: پسر خانواده فلج نیست، اما یک دست وی دچار لرزش است که با معرفی به دکتر متخصص درصدد رفع مشکل این فرد هستیم.
وی همچنین از توزیع 100 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم میانکوه خبر داد و گفت: با جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال کمک های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه ها در حال توزیع این کمک ها هستیم.
به گزارش ایرنا، به تازگی کلیپی از یک خانواده بی بضاعت در منطقه سرخون بخش میانکوه شهرستان اردل از سوی فرد ناشناسی منتشر شده که در آن اشتراک گاز خانه مسکونی این خانواده از سوی ماموران قطع شده است.
همچنین روز گذشته شرکت گاز استان از وصل مجدد گاز منزل این خانواده با پیگیری مسئولان استان خبر داده بود.
اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در نشستی از مسئولان و دست اندرکاران خواسته بود تا اقدامات و فعالیت های دولت و نظام را از طریق رسانه های رسمی برای جلوگیری از تحریک احساسات مردم اطلاع رسانی کنند.
هم اکنون 2 هزار و 434 یتیم در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد و یک هزار و 988 نفر نیز تحت پوشش طرح محسنین که از حمایت 17 هزار حامی داخل و خارج از استان بهره مندند، قرار دارد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.