کوهسار قاضی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه ها روزهای 15 و 16 شهریور همزمان با سراسر کشور در شهرستان سروآباد برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این مرحله 100 میلیون ریال به صورت نقدی و 150 میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی در پایگاه های کمیته امداد امام (ره) در شهرستان سروآباد جمع آوری شد.
رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد افزود: در این شهرستان تعداد 83 پایگاه شامل 2 پایگاه در سطح شهر سروآباد و شهر هورامان، هشت پایگاه بسیج و 73 پایگاه در مساجد روستاهای سطح شهرستان کمک های مردمی را جمع آوری کردند.
وی یادآور شد: کمک های نقدی جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه ها به حساب سرپرستان دانش آموزان بی بضاعت و کمک های غیرنقدی نیز در بین دانش آموزان خانواده های تحت حمایت تقسیم و توزیع شد.
به گزارش ایرنا، مرحله اول جشن عاطفه‌ها با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» روزهای 15 و 16 شهریور ماه جاری در میادین اصلی شهرها و مصلاهای برپایی نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم نیز روز چهارشنبه 11 مهر در سطح مدارس برگزار خواهد شد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.