تقریباً تمامی فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بر این عقیده‌اند که صحبت‌های ترامپ در این‌باره، نوید دورانی جدید در فضای ارزهای دیجیتالی را می‌دهد. با وجود انتقادات شدید از جانب رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به بیت کوین و ارزهای دیجیتال، این صحبت‌ها باعث شد  توجهات به بازار افزایش‌ یافته و بیت کوین و به‌ طور کلی ارزهای دیجیتال، برای مدتی به صدر اخبار جهان برسند. نکته جالب اینجاست که «برد گارلینگ هاوس» (Brad Garlinghouse)، از ریپل، با او هم‌نظر است! در ادامه با گزارشی از ای‌ام‌بی کریپتو همراه باشید.

به نقل از یکی از خبرگزاری‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتالی، مدیر عامل ریپل در اظهاراتی اعلام کرد که با «منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با «لیبرا»، ارز دیجیتالی فیس‌بوک، و خطرات احتمالی آن در آینده هم‌نظر است. او در مصاحبه‌ای با بخش اقتصادی خبرگزاری «فاکس» اذعان داشت که موافق رویکرد ترامپ و انتقادات وی نسبت به لیبرا و بیت کوین است. او در ادامه افزود:

راستش به‌شدت با جناب وزیر موافقم و توییتهای هفته‌ی گذشته رئیس‌جمهور را نیز تأیید می‌کنم. این مسئله حیاتی است که در ارتباط با این فناوری‌های جدید فکر کنیم، دقیقا مثل هر تکنولوژی جدیدی که باید درمورد چارچوب‌های قانونی آن فکر کرد. به نظرم برخی از ارزهای دیجیتالی به دنبال این هستند که چطور از رویارویی با دولت‌های طفره بروند و چارچوب‌های قانونی را دور بزنند. از طرف دیگر بر این عقیده‌ام که نباید همه‌ی ارزهای دیجیتال را با یک چشم دید.

مدیر ریپل: با صحبت‌های ترامپ درباره لیبرا و بیت کوین کاملا موافقم

به عقیده گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، از هر فناوری نوینی می‌توان سوءاستفاده کرد. او از این فرصت نهایت بهره را برد و به نقطه‌نظر ریپل در این حوزه اشاراتی کرد. بنا بر گفته‌های او، ریپل از ابتدا به دنبال همکاری و افزایش کارایی هر چه بیشتر مؤسسات و بانک‌هایی بوده که در چارچوب‌های قانونی فعالیت می‌کردند:

با برخی از بزرگ‌ترین بانک‌های دنیا همکاری می‌کنیم تا به آنها کمک کنیم که سریع‌تر و راحت‌تر سرمایه‌ها را به‌صورت برون‌مرزی جابجا کنند.

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]

دیدگاه تان را بنویسید