فرمانده سپاه ماکو گفت: هیچ وقت خلیج فارس به خلیج عرب تبدیل نخواهد شد.

سرهنگ پاسدار محمدباقرلو  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به تاریخ گذشته ننگین آمریکا و ایادی استکبار،با اشاره به بی سوادی و کم دانشی رئیس جمهور آمریکا درخصوص اینکه خلیج فارس را به نام خلیج عرب شناخته است افزود: هیچ وقت با گفتن آقای ترامپ خلیج فارس به خلیج عرب تبدیل نخواهد شد، این شخص آبروی سیاسی و بین المللی خود را در دنیا خدشه‌‌دار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نبض دنیا امروز در خلیج فارس می‌تپد و حاکمیت آن بر دستان توانمند ایرانیان است گفت: خلیج فارس نامی است که در بیشتر دانشکده های معتبر دنیا و در شرح تاریخ و جغرافیای بیشتر مناطق جهان شناخته ‌شده است؛ حال این شخص نام خلیج فارس را به عرب نسبت می دهد.

سرهنگ باقرلو اظها رکرد: دنیای امروز به خوبی این واقعیت را درک کرده است که چه نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و چه سران قوا تا به امروز در برابر تروریسم ایستاده‌اند و به مقابله با ان هم ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه ماکو در ادامه تصریح کرد: عوامل دست‌پرورده تروریسم که آمریکا و اسرائیل از شاخص‌ترین آنها هستند امروز ادعای مقابله با تروریسم می کنند، در حالی که این کشورها خود مروج تروریسم هستند و با اصل اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند.

وی با اشاره به تهدید و تحریم های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: این کار آمریکا حرکت جدید نبوده و سپاه تا به امروز قربانی این توطئه ها و تهمت های آمریکا بوده است.

فرمانده سپاه ماکو گفت: سپاه همیشه در با تمام قوا در برابر مستکبران ایستاده و فریادرس مظلومان بوده است.

وی بابیان  اینکه نفس های آخر آمریکا به شمارش افتاده است گفت: تروریسم های تکفیری طالبان و دست پرورده آمریکا که در جهت حمایت از اهداف شوم آمریکاییها تشکیل شده است، همه آنها رو به افول هستند.

سرهنگ باقرلو بر موضع گیری های خوب و قاطع رئیس جمهور ایران و فرماندهان عالی رتبه سپاه در برابر این گستاخی ها تاکید و تصریح کرد: آمریکا امروز بی‌لیاقتی خود را به خوبی به دنیا اثبات کرده  و  این سخن گفته ما نبوده  بلکه مردم جهان خود شاهد این باور هستند.

وی گفت: اگر آمریکا بخواهد در برابر ایران خودی نشان دهد، بر حسب سلسله مراتب، در میدان عمل جواب های بسیار شایسته‌ای خواهیم داد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.