ترامپ و مشاوران و همکارانش ، فقط به دنبال یک چیز اند ، توسعه نامشروع قدرت در منطقه خاورمیانه ولو به بهای تحمیل رنج و سختی و حتی مرگ به مردم این منطقه.

به گزارش جماران؛ کامبیز نوروزی در کانال تلگرامی خود نوشت:

سخنرانی دانالد ترامپ در شامگاه جمعه 22 مهرماه نمایشی تمام از بی اعتنایی محض از اصول ساده و بنیادی حقوق بین الملل ، بی سوادی وناآگاهی و کینه ای کور و ستیزه جویانه علیه ایران و صلح و امنیت منطقه و جهان بود . 

دانالد ترامپ خیلی روشن نشان داد که فقط به دنبال ستیزه است و در این مسیر در فحاشی وتهمت و نقض معیارها و قواعد حقوق بین الملل و تفرت پراکنی گوی سبقت از همه می رباید. 

او به خلاف اسناد سازمان ملل متحد ، خلیج فارس را به نامی مجعول می خواند . 

خیلی از نسبتهایی را که به ایران می دهد دروغ و نارواست. مسخره ترینش متهم کردن ایران به حمایت از عاملان انفجار برجهای دوقلو. 

کم مانده بود بگوید ایران در قرن نوزدهم از سرخپوستهای آپاچی هم حمایت می کند. تحلیل وگزارشی که از برجام می دهد ، خلاف واقع و خلاف حقوق بین الملل و خلاف مفاد برجام و روند آن است . 

ترامپ و مشاوران و همکارانش ، فقط به دنبال یک چیز اند ، توسعه نامشروع قدرت در منطقه خاورمیانه ولو به بهای تحمیل رنج و سختی و حتی مرگ به مردم این منطقه . 

شاید ترامپ به عنوان نمونه اعلای یک رئیس جمهور ستیزه جو ، ضدحقوق بین الملل ، نادان و هتاک ، فحاش و بی ادب در تاریخ آمریکا و  جهان ماندگار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.