نماینده ولی فقیه در استان گلستان در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار کرد: یکی از  برنامه های مهم انقلاب اسلامی که در پیش داریم شرکت در انتخابات است.

به گزارش جماران به نقل از کانال تلگرام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، وی افزود: تصور نمی کنم فردی باشد که نسبت به انتخابات شک و تردید داشته باشد چرا که در این انتخابات مهمترین فردی که میتواند کشور را از دست اندازی بیگانگان حفظ کند، انتخاب می شود.

وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای نشان می دهند همواره از کشور، نظام و انقلابشان دفاع می کنند و لازم است این حضور گسترده در پای صندوق های رای به مردم دنیا نشان داده شود.

امام جمعه گرگان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات و ایستادگی مردم به پای انقلاب و نظام، کشور را بیمه می کند، پس لازم است افرادی هم که نظام را قبول ندارند ولی عزت و استقلال کشورشان را قبول دارند در پای صندوق های رای حضور یابند.

آیت الله نورمفیدی افزود: هر ایرانی با هر دین و مذهب و گرایشی که به کشورش علاقه مند است و دوست دارد کشورش پیشرفت کند و همانند گذشته زیر سلطه بیگانگان نباشد باید با حضورش این نکته را به دنیا نشان دهد.

وی گفت: امیدوارم در روز 29 اردیبهشت همه مردم چه پیر و جوان در این انتخابات شرکت کنند و به وظیفه ملی و اسلامی خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: ما با حضور گسترده مان در پای صندوق های رای به دنیا نشان می دهیم که ما ملت ایران اجازه نخواهیم داد اتفاقات گذشته در کشور تکرار شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.