به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه رامسر در این مراسم با اشاره به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، گفت : یکی از ویژگی های دولت کرامت آن است که نفاق و کفر را نابود و عزت و اقتدار اسلام و مسلمین را در جهان ارتقاء بخشد.
حجت الاسلام سید جعفر رضایی افزود : متاسفانه عزت ملت ایران اسلامی در دولت کنونی متزلزل شده و باید آن را با انتخاب رییس جمهوری شایسته و کارآمد بار دیگر به جایگاه واقعی خود برگردانیم.
وی با بیان اینکه در مناظره ها رقبای دولت تنها عملکرد دولت را نقد کردند و دست به تخریب نزدند ، اظهار داشت : فساد اقتصادی در دولت بیداد می کند اما آقای رییس جمهور حتی جرات نکردید که به مفسدان چپ نگاه کنید چه برسد به اینکه با آنها برخورد نمایید.
رضایی خاطرنشان کرد : مردم دنبال سرنخ های فساد در جامعه هستند و از این وضع موجود به شدت ناراحت و خسته اند.
وی به احکام اعدامی که حجت الاسلام رییسی صادر کردند ، اشاره کرد و افزود : حجت الاسلام رییسی حکم اعدام منافقانی را صادر کرد که 17 هزار ترور در کشور انجام داده بودند و امنیت و استقلال جمهوری اسلامی زیر سوال برده بودند.
به گفته وی ، اکنون برخی کاندیداها نسبت به این احکام انتقاد دارند در حالی که اگر این اعدام ها صورت نمی گرفت سرنوشت کشور جور دیگری رقم می خورد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1602/7513//1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.