محمدجواد آذری جهرمی، وریر سابق ارتباطات نوشت: این پرنس‌جان‌ها هستند که با فشار زیاد بر زندگی مردم و کسب و کارها و صاحبان صنایع به تامین بودجه و پرداخت نجومی آن به سازمانهایی چون صدا و سیما و … و یا همه‌چیز به ‌آن‌هایی که هر روز از یک جایی روییده می‌شوند، می‌پردازند و فریاد «زنده باد سکه‌های زر» هم سر می‌دهند.

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری جهرمی، وریر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

قصه را چپکی متوجه شدید!؛ آنکه در جنگل شروود برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد رابین هود بود، نه داروغه‌ی ناتینگهام که با اخذ مالیات سنگین از مردم سکه‌ای را به ته ظرف مردم می‌کوبید تا پول‌های بیشتری هویدا بشود و آن را تصرف کند.

روشن است که دولت دوازدهم با مشکلات بسیاری مانند ترامپ و کرونا و … روبرو بود اما تمام تلاش خود را کرد که تا حد امکان مقابل برخی زیاده خواهی ها بایستد و حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش را به موقع بپردازد هر چند «برخی» معتقد بودند افزایش حقوقها و رتبه بندی معلمها مشکل سازی برای دولت بعد بوده است.

این پرنس‌جان‌ها هستند که با فشار زیاد بر زندگی مردم و کسب و کارها و صاحبان صنایع به تامین بودجه و پرداخت نجومی آن به سازمانهایی چون صدا و سیما و … و یا همه‌چیز به ‌آن‌هایی که هر روز از یک جایی روییده می‌شوند، می‌پردازند و فریاد «زنده باد سکه‌های زر» هم سر می‌دهند.

***

بیشتر بخوانید:

روایت جدید سخنگوی دولت رئیسی علیه دولت روحانی: حقوق کارمندان را به روش «داروغه ناتینگهام» پرداخت می‌کردند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.