اظهارات یک فعال مجازی در تلویزیون و مطرح کردن این ادعا که «مملکت مال حزب‌الهی‌هاست» با واکنش های چهره های سیاسی و رسانه ای همراه شده است.

به گزارش جماران؛ یک فعال فضای مجازی از کرج در انتقاد به شبکه افق در تلویزیون گفته است: چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب اللهی‌هاست.

 

بخشی از واکنش ها به این اظهارات در پی می آید:

 

پاسخ آذری جهرمی به سخنان یک فعال مجازی در تلویزیون: «مملکت» که فقط متعلق به «حزب الهی ها» نیست

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: "«مملکت» که فقط متعلق به «حزب الهی ها» نیست؛ در این کشور عزیزانی از سایر ادیان و مذاهب هم زندگی می کنند، علاوه بر آن جمعی از مسلمانان هم اعتقاد به آنچه که عده ای خود حزب الهی خوانده می گویند، ندارند. ایران متعلق به همه این عزیزان هم هست. هر چند برای ایامی عده ای سیاست را خالص سازی کردند، اما یقینا ملت به آنها اجازه خالص سازی مملکت را نخواهد داد."

 

یک حقوقدان: مملکت قابل مصادره نیست

کامبیز نوروزی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک خانمی را آورده‌اند و با حرارت تمام به شبکه افق انتقاد می‌کند که چرا یکی دو نفر  شخصیت غیراصولگرا آورده‌اند و با آنها مصاحبه کرده‌اند. او با حرارت خیلی بیشتر ادامه می‌دهد که این مملکت مال حزب‌الهی‌هاست".

احتمالا او آنقدر می‌داند ملت یعنی چه. اما مثل خیلی از همفکرانش اعتقادی به این مفهوم ندارد و اصلا چیزی به نام ملت را قبول ندارند. می‌خواهند با این شعارها همه چیز را قبضه کنند و سند شش دانگ قدرت را به نام خودشان بزنند.

مملکت متعلق به ملت است. همه آحاد ملت با هر دین و عقیده و تحصیل و درآمد و جنسیت و قومیت و .... به یک اندازه صاحب مملکت ‌اند.

مملکت متعلق به هیچ گروهی نیست. متعلق به ملت است.

خیلی وقت است که یک عده‌ای با دستاویز کردن ارزش‌های محترمی مانند مفاهیم دینی، خودشان را صاحب مملکت یا صاحب‌تر می‌دانند و به خودشان اجازه می‌دهند با این بهانه‌های واهی و بی‌پایه مردم ر از قدرت برانند و به سلطه خویش درآورند.

مملکت و حاکمیت مطلقا مطلقا از آن تمام ملت است.

می‌شود مجلس و دولت را به انحصار  گروه‌های خاص درآورد، مملکت را اما نه.

 می‌شود زمین و جنگل و خانه و کارخانه را مصادره کرد، مملکت را از ملت اما نه.

 

 واکنش مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه به اظهارات یک فعال مجازی در تلویزیون و ادعای «مملکت مال حزب‌الهی‌هاست»

مهدی کشت دار نوشت: تقصیر آن خانم نیست، کسی که با علم به سابقه فرد مورد اشاره او را روی آنتن زنده می‌برد باید پاسخگو باشد. آنتن زنده شوخی‌بردار نیست.

 

 

 یادآوری سخنان شهید سلیمانی توسط یک روزنامه نگار در پاسخ به اظهارات یک فعال مجازی در تلویزیون و ادعای «مملکت مال حزب‌الهی‌هاست»

حزب اللهی‌تر و انقلابی‌تر از حاج قاسم نداشتیم ولی مرامش طوری بود که بیشتر دوست داشت با غیر حزب‌اللهی‌ها هم‌نشین باشد تا بتواند گفتگو کند ، درست برخلاف سوپرانقلابی‌هایی که امروز در تلویزیون می‌گویند ممکلت فقط مال حزب‌اللهی هاست.

 

photo_2023-11-05_02-46-27

 

 استقبال زیدآبادی از اظهارات یک فعال مجازی در تلویزیون و ادعای «مملکت مال حزب‌الهی‌هاست»: واقعیت را گفته! تشکر می کنم!

احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: واقعیت را همین خانم در برنامۀ زندۀ صدا و سیما گفته است: "مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!"

من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!

 

photo_2023-11-05_02-46-37

 

 تحلیل یک روزنامه نگار از اظهارات یک فعال مجازی در تلویزیون و ادعای «مملکت مال حزب‌الهی‌هاست»

سعید آجورلو نوشت: نمونه دقیق ادبیاتی که جز طرد کردن و راندن و تخریب حرف و سخن دیگری ندارد. از چنین تفکری انتظار ساختن نباید داشت. شکاف خلق می کند تا زیست سیاسی خود را دوام دهد. صفت چنین ادبیاتی هر چه باشد، انقلابی نیست.

 

 رضایت ابطحی از اظهارات یک فعال مجازی در تلویزیون و ادعای «مملکت مال حزب‌الهی‌هاست»: حضورشان در تلویزیون کار خوبی است؛ باید مردم با این تفکرات هم آشنا شوند

سید محمدعلی ابطحی نوشت: نمیشناسمشون اما مملکت را مال خودشان می‌دانند و بس.

حضور ایشان هم در تلویزیون کار خوبی است. باید مردم با این تفکرات هم آشنا شوند.

 اما خدا کند که مسئولان کشور باور نکنند. بدانند ایران مال ایرانی‌هاست!

 

تکمیل می شود...

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.