جواد موگویی نوشت: در این ۱۴ سال ۶ دانشمند ترور شدند؛ بعلاوی انفجارهای نطنز و پارچین و سرقت اسناد هسته‌ای. اما سیستم اطلاعاتی درحالی مدام از اشراف سخن می‌گوید که در این سال‌ها هیچ پاسخی درباره عوامل این شبکه نداده است! اگر سیستم اطلاعاتی رویه خود را تغییر ندهد، موساد دانشمندی را در تهران زنده نخواهد گذاشت.

به گزارش جماران؛ جواد موگویی مستندساز در پستی اینستاگرامی نوشت: «الف) علی‌الظاهر فخری‌زاده قصد رفتن به ویلای خود در آبسرد را نداشته و در میانه‌ی راه بازگشت به تهران تصمیم به رفتن به آبسرد می‌گیرد. پیش از آن نیز سرتیم‌حفاظت همه موبایل‌های محافظان را ضبط کرده است.

از طرفی منطقی نیست خودروی نیسان تجهیزشده روزها در گوشه خیابان پارک شده باشد تا شاید سوژه از کنار آن عبور کند! حتما با اطلاع از زمان دقیق عبور سوژه در مسیر پارک شده است. ترور بدون اطلاع دقیق از مکان و زمان عبور سوژه امکان‌پذیر نیست. برنامه روتین روزانه سوژه بهترین زمان برای ترور است.

اما ترور در زمان تفریح خانوادگی نشان می‌دهد، تیم ترور نه تنها بر برنامه روتین او اشراف کامل داشته، بلکه برنامه تفریح خانوادگی او در روز تعطیل نیز در تور اطلاعاتی تیم ترور بوده است.

سوال۱: چگونه محل و زمان عبور و مرور حتی غیرروتین فخری‌زاده لو رفته است؟

سوال ۲: چگونه تیم ترور از تصمیم ناگهانی فخری‌زاده برای رفتن به آبسرد مطلع شده‌اند؟ آیا شنود شده یا GPS بر اتومبیل او و محافظانش نصب بوده است که بلافاصله از تغییر مسیر مطلع شدند؟ یا ...؟

هرچه هست، این یعنی پشتیبانی اطلاعاتی از تیم ترور.

ب) تیرباری خودکار ساخت اسراییل وارد کشور شده و خودروی نیسانی نیز مجهز به مواد منفجره شده. تیم ترور نیز نیاز به خانه امن و حتی مکانی برای تمرین این پیچیده ترور داشته‌اند. همه اینها یعنی پشتیبانیِ لجستیک از تیم ترور.

سوال اصلی:

این چه شبکه‌ایست که اینگونه در تهران، پشتیبانیِ لجستیک و اطلاعاتی از موساد می‌کند؟! این شبکه چند نفر است و در چه ساختارهایی نفوذ کرده؟

قطعا دیگر این پشتیبانی توسط «ماهواره» و «هوش مصنوعی» انجام نمی‌گیرد! و باید بر روی زمین دنبال آنها گشت!

در این ۱۴سال ۶ دانشمند ترور شدند؛ بعلاوی انفجارهای نطنز و پارچین و سرقت اسناد هسته‌ای. اما سیستم اطلاعاتی درحالی مدام از اشراف سخن می‌گوید که در این سال‌ها هیچ پاسخی درباره عوامل این شبکه نداده است!

اگر سیستم اطلاعاتی رویه خود را تغییر ندهد، موساد دانشمندی را در تهران زنده نخواهد گذاشت.

 رسانه‌های اصولگرا که هیچ، تنها موظف به تایید گزارش‌های رسمی هستند! اما جنبش دانشجویی مطالبه کند. باور کنید ترور ۶ دانشمند چیزی کمتر از مخالفت با برجام یا FATF نیست! حفظ فناوری هسته‌ای و حتی بازپس‌گیری قدس در گروی زنده ماندن دانشمندان هسته‌ای است.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.