اظهارات عنابستانی، نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی درخصوص حقوق خود جنجال ساز شده است.

 واکنش ها به اظهارات علی اصغر عنابستانی از آنجایی شروع شد که وی به توییت  یکی دیگر از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم پاسخ داد. 

به گزارش جماران، مالک شریعتی نیاسر در توییتی از نمایندگانی که به مبلغ کمک هزینه اجاره منزل توسط مجلس نیازی ندارند، خواسته بود مبلغ مذکور را در یک صندوق برای ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان تجمیع کنند.

وی  درادامه نوشت:  طبق آنچه شفاهی گفتند، هر نماینده میتواند هرماه مبلغ ۱۱میلیون تومان برای هزینه اجاره مسکن (قابل افزایش سالانه) دریافت کند یا ۴۸ ماه آن را یکجا بصورت ودیعه "بلاعوض" (ثابت و بدون افزایش) دریافت نماید. البته گفتند مبلغ نهایی برای اجرایی شدن باید به تصویب هیات رییسه  مجلس یازدهم برسد.

 

علی اصغر عنابستانی در پاسخ به وی نوشت: فقط سی نماینده مجلس تهرانی هستند ،نمایندگانی که از شهرستانها می آیند نیاز به مسکن مناسب دارند. شعری نسرائیم که در قافیه اش گیر کنیم.

این توییت وی زمینه ساز واکنش های بسیاری در فضای توییتر شد. 

وی در توییت دیگری به یکی از کاربران پاسخ داد: متاسفانه در کشور ما سیاستهای اقتصادی و خاصه مسکن آنقدر اوضاع را آشفته کرده که با تمام حقوق یک نماینده در ماه حداکثر میشه اجاره خانه پرداخت کرد و الباقی نیازهای زندگی میماند روی هوا....!!!!

عنابستانی در پاسخ به کاربری که از او خواسته بود حوالی خیابان جمهوری و پاستور و بهارستان ساکن شود نوشته است: کمی از شعارهای پوپولیستی فاصله بگیر برادرجان! نماینده ملت را نمیتوان در تهران بدون مسکن رها کرد و انتظار داشت به فکر اصلاح مسایل کلان کشور و اقتصاد و ریل گذاری صحیح امور و نظارت بر دولت لجام گسیخته باشد و البته قاعدتا باید مواظب نفوذ اشرافیت و...هم بود.

وی در توییت دیگری خطاب به سوال یک کاربر که پرسیده مسکن مناسب از نظر شما چیست، پاسخ داده است: «یعنی مسکن مناسب!!! توضیح لازم نداره اخوی ! کسی که قراره وظیفه نمایندگی ملت رو به درستی انجام بده نباید گرفتار اجاره خانه و...باشه ! آنچیزی که گفته میشود مجلس در نظر گرفته برای اجاره یک آپارتمان صدمتری در مناطق متوسط به پایین تهران هم کافی نیست.»

 

بیشتر بخوانید: 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
24 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • ناشناس

    جالبه آقایون با یازده میلیون ماهیانه علاوه بر حقوقشون نمیتونن خونه اجاره کنن، بعد میان حق مسکن کارگرا رو صدهزاتومن تصویب میکنن، خیلی به هم نزدیکه این دو عدد!!!!

    پاسخ
  • ققنوسلام

    اشتهای این آقای نماینده خیلی زیاد است از همین حالا معلوم است برای چه هدفی نماینده شده است اگر همفکران ایشان هم چنین هدفی داشته باشند کار ملت با کرام الکاتبین است !!!

    پاسخ
  • ناشناس

    پس ما طبقه پایین جامعه با این درآمد پایین که حتی به دریافتی اجاره نمایندگان وحتی پایین تر ازآن است چه کارکنیم هرروز بدبخت تر از روز قبل

    پاسخ