به گزارش جماران؛ محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«در روزهای پایانی هفته گذشته توفیقی داشتم تا به شهر قم سفری داشته باشم و ضمن زیارت حرم حضرت معصومه(س) فرصتی بسیار ارزشمند برای دیدار با مراجع بزرگوار و علمای حوزه فراهم شد.

در این دیدارها پیرامون مسایل اجتماعی و فرهنگی کشور بویژه شکافی که بین نسل اول و سوم انقلاب وجود دارد طرح موضوع شد. نگرانیهایی که بویژه در نسل جوان ما وجود دارد از مهمترین موضوعات طرح شده در این دیدارها بود بویژه در ارتباط با حضور زنان در مجامع و عرصه‌های مختلف و بهره‌گیری مناسب از مدیریت زنان در کنار مردان مطالبی را مطرح کردم.

همچنین به طور جدی در ارتباط با فرصت‌طلبی‌هایی که متاسفانه در سیاست‌ورزی کشور موجب سلب اعتماد از مردم و بروز فساد در برخی نهادها شده است گفتگو شد. علمای حوزه علمیه قم و مراجع تقلید نیز دغدغه‌مندی و حساسیت خود نسبت به موضوعات را به روشنی مطرح کردند .البته از بزرگان حوزه خواستم درباره حاکمیت اخلاق در جامعه و جلوگیری از تشدید فاصله بین نسل اول و نسل سوم انقلاب حضور جدی و اثرگذار داشته باشند.

از دیگر مسائل مورد توجه در این دیدارها، موضوع گفتگوی ملی بود که به‌ نظر من به عنوان راه نجات کشور در طول سالهای گذشته، ابتدا توسط جریان اصلاح‌طلب طراحی شد که البته در ادامه مورد توجه شخصیت‌های سیاسی جناح اصولگرا نیز قرار گرفت.

مطمئنا مراجع تقلید، مدرسین و علمای حوزه علمیه قم در مسیری که به امید خدا به عزت و سربلندی کشور عزیزمان منتهی خواهد شد می‌توانند با رهنمودهای خود اثرگذار باشند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.