در گفت وگو با خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛

جواد فروغی: قول مدال نمی دهم اما خیلی امیدواریم + فیلم

ملی پوش تپانچه ایران در بازی های آسیایی گفت: با توجه به نتایجی که در تمرینات به دست آمده نمی توان قول مدال بدهم اما می توانیم تا حد زیادی امیدوار باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس از پالمبانگ، جواد فروغی ملی پوش تپانچه ایران درباره حضورش در بازی های آسیایی گفت: با توجه به اینکه اولین تجربه حضور من در مسابقه های خارج از کشور است ولی روحیه خوبی دارم و تمرینات خوبی هم انجام دادم. تمرینات در حد عالی بوده است و با توجه به تمرینات و این روحیه بتوانیم عملکرد خوبی در بازی ها داشته باشیم و یک نتیجه خوب پشت همه این ها باشد.

او درباره حریفانش در این بازی ها گفت: کره جنوبی، چین، ژاپن، ویتنام و قزاقستان از حریفان ما در بازی های آسیایی هستند و در این میان کره و چین از همه سرسخت تر هستند.

فروغی درباره شانس مدال ایران در این رقابت ها گفت: رکوردهایی که در تمرینات زده ایم خوب بوده است اما بازهم نمی توان روی این حساب، قول مدال داد اما می توانیم تا حد زیادی امیدوار باشیم.

ملی پوش تپانچه ایران درباره میزبانی اندونزیایی ها گفت: میزبانی آن ها نقاط ضعف زیادی دارد. با وجود اینکه تجربه اول من است اما با بررسی خودم و صحبت های دیگران، متوجه شدم که میزبانی اندونزی از مسابقه های آسیایی و المپیک و .. ضعیف تر است. در واقع نظم و انضباط بازی ها کم است.

او در پایان گفت:  سالن تیراندازی اندونزی خیلی خوب است و امکانات خوبی هم دارد اما نظم و انضباط و محل اسکان ضعف ، سرویس دهی در نقل و انتقالات مشکل دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید