در گفت وگو با خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛

نجمه خدمتی: امیدوارم بچه ها مزد سختی هایی که کشیده اند را بگیرند + فیلم

بانوی تیرانداز تیم ملی ایران گفت: نه فقط بچه های تیراندازی بلکه امیدوارم تمام کاروان ایران مزد سختی هایی که کشیده است را در بازی ها بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس از پالمبانگ، نجمه خدمتی بانوی تیرانداز ایران که یکی از شانس های کسب مدال در بازی های آسیایی است در این باره می گوید:«بیشتر از دو-سه ماه است که در اردوهای متمرکز فدراسیون هستیم.اردوهایی که هم برای رقابت های آسیایی و هم رقابت های جهانی است.در این مسابقات قرار است که با هم تیمی خودم در مسابقات میکس شرکت کنیم.رشته ما تیمی است و اصلا رکوردهای انفرادی در آن به حساب نمی آیند.امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم،»

خدمتی با اشاره به رقبایش در بازی های آسیایی ادامه داد :«در رشته ما رقیبانی حضور دارند که قهرمان جهان و المپیک هستند. حریفان اصلی ما از کره،هند،چین و ژاپن هستند. با این حال ما هم تلاش خودمان را کرده ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و حداقل رکوردهایی که در تمرین ها زده ایم را تکرار کنیم.»

خدمتی در پایان درباره پیش بینی خودش از بازی های آسیایی گفت:«من که امیدوارم همه بچه ها مزد زحماتی که کشیده اند را بگیرند.نه فقط برای بچه های تیراندازی بلکه امیدوارم کاروان ایران مثل همیشه موفق باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید