پورموسوی: از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم/ شکست مقدمه پیروزی است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ گفت: از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  سیروس پورموسوی بعد از دیدار مقابل پرسپولیس در مصاحبه‌ای در کنار زمین و شکست سه بر صفر تیمش،‌گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ما خودمان نبودیم.

*از زرگر گلایه دارم

وی افزود: از حسین زرگر گلایه دارم او در نیمه اول با ما برخورد محکم تری داشت.

پور موسوی در ادامه یادآور شد: امروز خودمان نبودیم. باورمان نسبت به خودمان بسیار پائین است. همه ما را قبول دارند اما ما خودمان را قبول نداریم. تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.

* به توجه به نیازمان از تارتا استفاده کردیم

سرمربی فولاد خوزستان در مورد عملکرد بازیکنان برزیلی تیمش، خاطرنشان کرد: تارتا در بازی قبلی هم بازی کرد و پاس گل داد. با توجه به نیازمان از او استفاده کردیم و هر دو بازیکن برزیلی دیر به جمع ما اضافه شدند که در ادامه با آمادگی بیشتر به تیم کمک خواهند کرد.

*به پرسپولیس باختیم اما شکست مقدمه پیروزی است

وی در مورد اینکه چه امیدی به هواداران می‌دهد، تصریح کرد: تازه 2 هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و 28 هفته در پیش داریم. با تمام انرژی و تجربه‌ای که داریم کار می‌کنیم. امروز شکست خوردیم. شکست مقدمه پیروزی است و روز به روز تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم آنها این همه راه را طی کردند و خستگی در تنشان ماند. در ادامه این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

* اگر اخراجی نمی‌دادیم، مقابل پرسپولیس مساوی می‌کردیم

به گزارش فارس، پورموسوی سپس با حضور در نشست خبری، گفت:به حریف تبریک می‌گویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. یک مقدار خودمان را باور داشتیم نتیجه بهتر می‌شد از زرگر گلایه دارم او یک مقدار با ما سختگیرانه برخورد کرد. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد حداقل نتیجه مساوی می‌شد.

* مقابل پرسپولیس خودمان نبودیم

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه چه نظری در مورد عملکرد خط دفاعی تیمش دارد، گفت: امروز خودمان نبودیم. می‌توانستیم بهتر باشیم. زمانی که 10 نفره شدیم با توجه به خالی شدن جلوی دفاع یک مقدار از عمق آسیب دیدیم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. هواداران انتظار دارند در ادامه بهتر شویم.

* سروش تحت تاثیر تشویق پرسپولیسی‌ها قرار نگرفت

وی در مورد اینکه حسن بیت سعید امروز در پستی بازی کرد که در استقلال بسیار ضعیف بود و آیا بهتر نبود از سروش رفیعی به خاطر اینکه قرار است در نیم فصل دوم به پرسپولیس برود استفاده نمی‌کرد، گفت: این پست تخصصی بیت‌سعید است و از او در وینگر استفاده کردیم. او در استقلال خوزستان که قهرمان شد در همین پست بازی می‌کرد و زمانی که نیم فصل به فولاد آمد هم در این پست حضور داشت و در همان چند بازی اول 10 -12 امتیاز برای ما کسب کرد. سروش هم یک بازیکن حرفه‌ای است. او با ما قرارداد یکساله دارد تا زمانی که در مجموعه ما حضور دارد تمام تلاش خود را می‌کند. اینطور نیست که تحت تاثیر تشویق‌ها قرار بگیرد.او با توجه به حضور در فولاد تعصب به تیم فعلی خود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید