حرکت تند خداداد به هواداران، عزیزی اخراج شد/ رشتی‌ها خواهان بازگشت جادوگر!

در وقت های اضافه نیمه نخست مسابقه، خداداد عزیزی در جواب شعار هواداران با حرکتی ناشایست خواهان سکوت هواداران شد که با اعتراض شدید هواداران سپیدرود رشت مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، درحالی‌که در فصل هفدهم لیگ برتر، یک دوربین صداوسیما همواره مقابل جایگاه خبرنگاران قرار داشت، در فصل جدید به دو دوربین افزایش‌یافته است و این موضع باعث عدم اشراف خبرنگاران داخل جایگاه به زمین مسابقه شده است.

* عوامل صداوسیما چندین بار با تذکر عوامل هیات فوتبال گیلان مواجه شدند و درنهایت یکی از دوربین‌ها حاضر به تغییر مکان شد تا کمی دید خبرنگاران بهتر شود.

* خداداد عزیزی و کادر فنی سپیدرود رشت بعد از چند سوت مشکوک از سوی داور مسابقه، به‌شدت امر قضاوت اعتراض کردند، سپیدرودی‌ها در دقیقه 12 معتقد بودند داور از اعلام پنالتی به سود آن‌ها خودداری کرده است. 

* بعد از گل سوم تیم سپاهان، تعدادی از هواداران در حال ترک ورزشگاه هستند، مابقی هواداران که تعداد آن‌ها به هشت هزار می‌رسد در سکوت کامل در حال تماشای مسابقه هستند.

* یکی از هواداران سپیدرود رشت درحرکتی عجیب خود را به جایگاه خبرنگاران رساند و تهدید به کتک‌کاری با خداداد عزیزی کرد؛ این قائله با حضور نماینده هیات فوتبال گیلان و درخواست وی از مأمور نیروی انتظامی، ختم به خیر شد.

* درحالی‌که تنها سی دقیقه از زمان مسابقه گذشته است، محسن ایران‌نژاد با تصمیم خداداد عزیزی تعویض شده و جای خود را به رضا معقولی داد، هر سه گل سپاهان از منطقه‌ای به ثمر رسید که ایران‌نژاد در آن حضورداشته است.

* دیدار دو تیم سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان در حالی تا دقیقه 40 با چهار گل به سود طلایی پوشان در جریان است که قلعه‌نویی در هیچ‌یک از گل‌ها، خوشحالی نکرده است و هواداران سپیدرود رشت پس از گل چهارم سپاهان، شدت تیم مهمان را تشویق کرند.

* کادر فنی سپیدرود بر روی گل چهارم تیم سپاهان اعتقاد به آفساید داشتند و بعد از اعتراض به داور مسابقه، سهیل حق شناس مربی سپیدرود از سوی داور مسابقه اخراج شد.

* در دقایق انتهایی نیمه نخست، هواداران که از سپیدرود خداداد قطع امید کرده‌اند به‌شدت علی کریمی سرمربی فصل گذشته خود را تشویق کرده و با شعار " علی کریمی برگرد به تیمت " خواهان بازگشت وی شدند، هواداران به‌شدت علیه بازیکنان سپیدرود شعار می‌دهند و با شعار " خداداد حیا کن سپیدرود رو رها کن " خواهان خروج وی از سپیدرود شدند.

* در وقت های اضافه نیمه نخست مسابقه، خداداد عزیزی در جواب شعار هواداران با حرکتی ناشایست خواهان سکوت هواداران شد که با اعتراض شدید هواداران سپیدرود رشت مواجه شد، حسین کعبی هواداران را دعوت به آرامش کرده و خواهان تشویق تیم از سوی آن ها شد.

* خداداد عزیزی پس از درگیری با هواداران و اعتراض به داور مسابقه از سوی زاهدی فر از زمین مسابقه اخراج شد، وی حاضر به ترک زمین نشد و به همین دلیل دقایقی از وقت مسابقه تلف شد، در نهایت با وساطت امیر قلعه نویی و سعید فتاحی، سرمربی سپیدرود حاضر به ترک زمین شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید