والورده: داور با تصمیمش به ما ضربه روحی زد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف شاگردانش در خانه لاس پالماس از داور مسابقه و شاگردانش انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزاش جی پلاس، سفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال بارسلونا به جزیایر قناری سفر خاطره‌انگیزی برای ارنستو والورده و مردانش نبود. آنها در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا در خانه لاس پالماس به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول به 5 امتیاز کاهش پیدا کند.

بارسلونا با گل مسی در دقیقه 21 بازی پیش افتاد اما پنالتی که داور در دقیقه 48 به سود تیم میزبان اعلام کرد، امتیازات را میان دو تیم تقسیم کرد.

والورده که از تصمیم داور برای اعلام این پنالتی عصبانی بود، به خبرنگاران گفت: این پنالتی به ما ضربه زد. ما شاهد آن بودیم که حریف با یک پنالتی نامرئی بازی را به تساوی کشاند. آنها بعد از استراحت بین دو نیمه قوی‌تر به میدان برگشتند و این مارا نگران کرد.

والورده با اشاره به تصمیم متئو لاهوس، داور مسابقه - کسی که در تشخیص خطای هند آشکار لئاندرو چیچیسولا، بازیکن لاس پالماس دچار اشتباه شد - ادامه داد: نمی‌خواهم عملکرد داور را تحلیل کنم. بین دو نیمه با او درباره هندی عمدی واضح و عمدی که دروازه‌بان حریف خارج از محوطه جریمه مرتکب شد صحبت کردم. پنالتی؟ راستش من هنوز نمی‌دانم که آن پنالتی چرا اعلام شد. در رختکن هم که فیلم بازی را تماشا می‌کردم باز هم متوجه نشدم که آن پنالتی به خاطر خطای کدام بازیکن اعلام شد.

سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو درباره روند مسابقه هم عنوان کرد: ما با کلی امید درباره گرفتن سه امتیاز بازی صحبت کرده بودیم. در نیمه اول شما می‌توانستید خطر را احساس کنید به خصوص با آن همه کارت زردی که داده شد. ما در نیمه اول پیش افتادیم اما حاشیه امنیت‌مان کم بود. لحظه پنالتی به خاطر شیوه اعلام شدنش، به ما ضربه روحی زد. بعد از آن هم حریف خوب دفاع و سعی کرد که گل بزند. بازی ما ثبات چندانی نداشت و همین موضوع به ضرر ما تمام شد.

بازی بعدی بارسلونا در نوکمپ مقابل اتلتیکو مادرید است. والورده درباره آن بازی هم تأکید کرد: بازی یکشنبه بازی بسیاری مهمی است. فاصله میان با اتلتیکومادرید (رده دومی) کاهش پیدا کرده است اما ما هنوز امیدواریم چون نتیجه آن برای هفته‌های باقیمانده فصل بسیار مهم است.

والورده در پایان از عملکرد تیمش در فاز تهاجمی انتقاداتی داشت چرا که مردانش چندین موقعیت گلزنی را از دست داد.

او گفت: ما در برخی مقاطع زیادی عجله می‌کردیم، در دادن پاس‌های آخر دقیق نبودیم و تصمیم‌هایی که می‌گرفتیم ضعیف بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید