والورده: کوتینیو به خوبی خودش را با بازی بارسلونا تطبیق می‌دهد

سرمربی بارسلونا از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و ثبت اولین بازی گران‌ترین بازیکن آبی‌و اناری‌ها برای این تیم ابراز خرسندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاگردان ارنستو والورده شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان همشهری خود اسپانیول غلبه کردند تا با جبران باخت یک بر صفر بازی رفت، به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

والورده در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: جام حذفی آسان نیست و در روزهای اخیر به اندازه کافی اتفاقاتی رخ داد که گویای این موضوع باشد(حذف رئال مادرید باشکست مقابل لگانس و حذف اتلتیکومادرید در تقابل با سویا). اسپانیول هم در این بازی تا آخرین دقیقه تلاش کرد و به صعود امید داشت. با این حال ما توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: وقتی می‌بریم خوشحالم چون این همیشه این تنها چیزی است که می‌‌خواهم. فکر می‌کردم که با استفاده از یک بازیکن‌مان می‌توانیم فضای لازم برای حرکات‌مان را باز کنیم و همین اتفاق هم رخ داد. خیلی زود 2 بر صفر پیش افتادیم اما عملکرد دفاعی حریف اجازه زدن گل‌های بیشتر را به ما نداد.

سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو در پایان راجع به اولین بازی فیلیپه کوتینیو برای بارسلونا که در نیمه دوم به جای آندرس اینیستا به میدان رفت تأکید کرد: بازیکنان خوب همیشه به خوبی می‌توانند خودشان را با شرایط جدیدشان وفق دهند. او زمانی که به محوطه جریمه نزدیک می‌شود، دید خوبی برای رساندن خودش به دروازه دارد.

حریف بعدی بارسلونا در جام حذفی اسپانیا در قرعه‌کشی ظهر امروز مشخص می‌شود که یکی از سه تیم سویا، والنسیا و لگانس خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید