والورده: ختافه حریف خطرناکی است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با خطرناک توصیف کردن حریف بعدی تیمش در لالیگا از معرفی جانشین پیکه برای این بازی خودداری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) بارسلونا مقابل ختافه در ورزشگاه نوکمپ در هفته بیست و‌ سوم لالیگا گفت: من چند بار به این بازی به عنوان یک بازی سخت اشاره کرده‌ام. در نیم فصل نخست ما برابر این تیم به دردسر افتادیم. ختافه تیم سختکوشی است، از آن رقبایی که کم گل می‌خورد و فاصله زیادی تا کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده ندارد. این بازی، خطرات خاص خودش را دارد. ما پنجشنبه بازی کرده‌ایم و در حالی که ذهن بازیکنان‌مان به فینال جام حذفی معطوف شده بود، باید برای این بازی تجدید قوا می‌کردیم.  

والورده درباره بازگشت عثمان دمبله به ترکیب باسلونا و غیبت جرارد پیکه مصدوم هم عنوان کرد: این به میزان آمادگی و تمرینات او بستگی دارد. ما باید در مورد او که برای ما بازیکنی تأثیرگذار خواهد بود، احتیاط کنیم. باید به تدریج بر شدت فعالیت‌های او اضافه کنیم. در مورد پیکه هم با گفتن اینکه کدام بازیکن قرار است جای او را بگیرد، کار سرمربی حریف را آسان نخواهم کرد اما ما بوسکتس، دینیه و سمدو را داریم.

آیا بارسلونا این فصل سه گانه می‌برد؟ والورده در پاسخ به این سؤال هم گفت: هواداران می‌توانند درباره هر چیزی که می‌خواهند رؤیاپردازی کنند اما وقتی که شما هنوز هیچ جامی نبرده‌اید، می‌خواهید یکی داشته باشید، وقتی یکی دارید می‌خواهید دومی را ببرید و ... ما هنوز یک جام هم نبرده‌ایم و فقط صعودمان را به یک فینال (کوپادل‌ری) قطعی کرده‌ایم. در حال حاضر تنها چیزی که روی آن تمرکز داریم، بازی برابر ختافه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید