یزدانی: می خواهم مدال بازی‌های آسیایی هم در کارنامه‌ام ثبت شود

ملی‌پوش کشتی‌‌آزاد گفت: از سوی وزارتخانه حمایت‌ و بازدیدها از اردوهای ما خیلی کم است. وزارت ورزش باید از ورزش‌های مدال‌آور مثل کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری حمایت بیشتری کرده و کم و کسرها را برطرف کند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، حسن یزدانی عضو ملی کشتی‌آزاد کشورمان گفت: فکر می‌کنم این پنجمین یا ششمین اردویی باشد که بعد از مسابقات جهانی پاریس برگزار می‌شود در این دوره از تمرینات کارهای استقامتی و فنی را دنبال می‌کنیم تمرینات پرفشاری را پشت‌سر می‌گذاریم ان‌شاءالله رفته رفته بدن‌مان برای مسابقات آینده آمده شود.

وی در خصوص شرایط کلی کشتی کشورمان گفت: شرایط کلی کشتی ما خدا را شکر خوب است تمامی بچه‌ها با کادر فنی هماهنگ هستند و کارهای فنی را خوب دنبال می‌کنیم و امیدوار هستیم که با دعای خیر مردم بتوانیم در مسابقات آتی نتایج خوبی را کسب کنیم.

قهرمان المپیک ریو در خصوص جوان‌گرایی در تیم ملی اذعان داشت:‌ جوان‌های خیلی خوبی در تیم ملی هستند البته من هم یکی از همین جوانان هستم و با تمرینات پرفشار زیر نظر کادر فنی آمادگی خودمان را برای مسابقات آتی به سطح بالا می‌رسانیم تا بتوانیم مسابقات خیلی خوبی را مقابل حریفان بدهیم.

وی در خصوص تغییرات جدید قوانین کشتی تأکید کرد: من هنوز با قوانین جدید کشتی نگرفته‌ام و در مسابقات آسیایی و مسابقات جام جهانی این قوانین برگزار می‌شود و ما باید در آن مسابقات ببینیم این قوانین به چه صورتی خواهد بود.

یزدانی در پاسخ به این سؤال که شما فقط مدال بازی‌های آسیایی را در کلکسیون‌ افتخارات‌تان کم دارید برای این موضوع چه فکری کرده‌اید، افزود: من دوست دارم در بازی‌های آسیایی نیز شرکت کنم و این مدال هم در کارنامه من قرار گیرد همانطوری که این مدال برای کشورم اهمیت دارد برای من هم اهمیت دارم امیدوارم با تصمیم کادر فنی بتوانم در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و مدال خوش‌رنگی را کسب کنم. البته مدال بازی‌های آسیایی همانطور که برای کشور ما اهمیت دارد برای کشورهای دیگر هم دارای اهمیت است و همه کشورها با تمام قدرت‌شان در این مسابقات شرکت می‌کنند و در این مسابقات برای کشورمان رشته‌هایی مثل کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری و ورزش‌های انفرادی مدال‌های خوش‌رنگی را کسب کرده‌اند و امیدوار هستم که همچنان این رشته‌ها بتوانند مدال‌های خوش‌رنگی را برای کشورمان کسب کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا وعده‌های داده شده در خصوص المپیک از سوی دولت عملی شد یا خیر، گفت: بله. ۳۰۰ سکه برای المپیک به ما قول داده بودند که آن هم عملی شد. از سوی وزارتخانه چه عرض کنم که حمایت‌ها و بازدیدها از اردوهای ما خیلی کم است. هرچند باید رسول خادم با مسئولان وزارت ورزش جلسه‌ای داشته باشد و کمبودها را برای آنها بیان کند. وزارت ورزش باید از ورزش‌های مدال‌آور مثل کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری حمایت بیشتری کرده و کم و کسرها را برطرف کند.

ملی‌پوش کشتی‌‌آزاد کشورمان ادامه داد: مسئولان ورزش کشور همیشه قبل از مسابقات فقط می‌آیند به اردوهای ما سر می‌زنند اما آنها باید همواره و به صورت مستمر از ما سرکشی کنند نه اینکه قبل از مسابقات مهمی مثل المپیک و بازی‌های آسیایی به فکر ما بیفتند و خودشان را به ما نشان دهند و بعد از تمام شدن مسابقات دیگر خبری از ما نگیرند. امیدوارم تدبیری بیندیشند بعد از هر مسابقه مهمی در اردوهای ما حضور پیدا کرده و درددل بچه‌های کشتی را گوش کنند تا مشکلات‌‌شان برطرف شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید