بازی های کشورهای اسلامی

حسن یزدانی فینالیست شد

رقابت های چهار وزن دوم کشتی آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز (شنبه) در شهر باکو آذربایجان در حال برگزاری است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نتایج کشورمان در این رقابت ها (تاکنون) به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول مقابل رجب منیر آکتاس از ترکیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیل پور در این مرحله به مصاف حاجی علی اف قهرمان جهان  و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان می رود.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را شکست داد گیرد وی در دور بعد در کشتی با اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. حریف وی در این دیدار آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای آسیا است.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلا و برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق زاده در دور نخست مقابل زمان انور از پاکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با جمال الدین ماگومداف دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان کشتی می گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید